Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opslag på kunde/leverandørkort - venligst hent valuta automatisk

+1
Hej

Det ville være SÅ cool hvis economic kunne hente valuta når man slår et kundekort eller leverandørkort op.

Det kunne gøres ved et lille hak som i "medtag kladdeposteringer" - så bare :

"Hent valuta på kunden"  og  "hent valuta på leverandøren".

Når vi f.eks. laver debitorstyring for vores kunder, der har kunder i op til 5 valutaer er det træls, at vi skal skifte valuta hver gang vi hopper fra en kunde til en anden. Og indimellem er nødt til først at slå den op Omregnet for lige at se, hvilken valuta denne kunde nu er i, og så bagefter vælge valuta.

Det samme ved afstemning af leverandører, hvor vi skal skifte mellem de forskellige valutaer.

Det må være muligt at denne oplysning kan hentes fra kunde/leverandørkartoteket, hvis man gerne vil have det  - bare et lille hak i  "Hent valuta ........."

/AWA
i Spørgsmål » Andet af (1.2k points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg vil lige være helt sikker. Tanken er, at den valuta kunden/leverandøren er oprettet med, skal være den der vises som standard på kunde- eller leverndørkortet? Altså så en kunde EUR, altid vises i EUR, når man vælger at vise det.

Jeg spørger for lige at være helt sikker på, at jeg har fanget pointen med dit forslag.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Lige præcis Jesper - dog med den valgfrihed, at der kunne være en lille "tic-box" man kan sætte flueben i, hvis man vil have vist dem i valuta, og hvis ikke man sætter fluebenet, så vil de blive vist "Omregnet".

Fx som vi kender det med "medtag kladdeposteringer"

Giver det mening ? : )

/AWA
Spørgsmål af (1.2k points)

Hej igen, 

Jeg forstår, hvad du mener. Som det er lige nu vil jeg være relalistisk omkring, at det ikke er et forslag, der ligger højt på listen. Vi har lige gennemført en masse forbedringer, som du kan se her: https://forum.e-conomic.dk/seneste-opdateringer.

De forbedringer skete på baggrund af to uger arbejde udelukkende med feedback fra jer brugere. Samme tilgang vil vi have igen i Q3 og til den til vil vi igen se forslag gennem og se på, hvad vi kan arbejde med. Hvis vi oplever større efterspørgsel til den tid, så kan det være vi kigger i den her retning, men i øjeblikket vil der være andre forslag, som vi kigger mod først.

Rigtig god dag smiley