forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Projektnumre direkte i indscanningsmodulet

+2
I indscanningsmodulet mangler jeg en rubrik til påførelse af projektnummer. Som det er nu, skal man først overføre leverandørfaktura til kassekladden - herefter skal man i kassekladden og redigere bilaget for at påføre projektnummer.
spurgt 3 Maj i Spørgsmål » e-conomic generelt af bt (280 points)
status opdateret 6 Jun af Jesper Mieritz

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål, 

Det er et super godt forslag du kommer med her.

Lige præcis denne mulighed, er noget vi arbejder på i øjeblikket. Det skal siges, at det er noget, som kun kommer i Smart Inbox, der kan betragtes som overbygningen af indcanning.
Derfor kommer det ikke i det klassiske indscanningsmodul, men kun for de brugere, der har Smart Inbox aktiveret. 

Rigtig god weekend smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 3 Maj Spørgsmål af Jesper Mieritz (86,290 points)

Hej smiley

Jeg beklager den sene tilbagemelding, men det er nu muligt at arbejde med projekter i Smart Inbox.

Rigtig god dag! 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Aug Spørgsmål af Jesper Mieritz (86,290 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”