Hej
Jeg synes ikke at kunne finde andre der har efterspurgt dette, så nu opretter jeg min egen tråd.
Jeg står i den situation at nogle af mine leverandører bruger en hjemmeside som de sælger fra. Altså en webshop hvor man bestiller (bare B2B istedet for B2C). Dette vil også sige at jeg betaler for mine vare med dankort med det samme.
Jeg har oprettet en betalingsbetingelse der hedder dankort i mit e-conomic (Kontant). Denne betalingsbetingelse bruger jeg når mine kunder køber noget med dankort på min webshop. Så bliver pengene lagt ind på bankkontoen med det samme jeg opretter deres faktura. Dette synes jeg selv er smart, så jeg ikke skal ind og bogfører de betalinger manuelt. De ligger jo på samme dag som faktura datoen.
Men derfor undre det mig også at man ikke kan gøre det samme med kreditor fakturaer. Altså selvom at mine leverandører har dankort som betalingsbetingelse, så bliver deres betaling stadig postet på konto 6800.
Er virkelig den eneste e-conomic bruger, som nogle gange køber vare med kontantbetaling?
Jeg håber at i vil overveje at ændre sådan at det også er muligt at lave en kreditorfaktura med kontant betaling, og ikke som det er nu hvor det kun er med debitor at det virker.
Jeg synes generelt at programmet er godt, og håber nu at forummet også er godt Altså at der er nogen der i det mindste vil vurdere mit forslag og komme med en begrundelse for hvorfor / hvorfor ikke det bliver ordnet.