forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Menustørrelse i mobilvisning af webshop

0
Jeg er rigtig ked af størrelse og placering på menuen i mobilvisningen af min shop. Den er næsten ikke til at se og jeg mister kunder på det.

Jeg har så fået atvide idag, at jeg ikke kan ændre noget på det. Dette vil jeg meget gerne have taget op som et udviklingsforslag. Jeg kan ikke være den eneste som har det problem.

 

Venlgist

Zafir.
spurgt 25 Apr i Forslag » Andet af Zaf (130 points)

1 Svar

Hej Zafir - Tak for dit indlæg.

I forhold til menuen på din webshop, så vil jeg meget gerne forstå hvad du præcist mener?

Hvilken menu er det du ønsker at redigere i som ikke ser ud som du ønsker i mobilvisningen, og hvad der det præcist der ville skulle ændres?

Lad mig høre fra dig og hav en god weekend.

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 26 Apr Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Som det er nu, er menuen (og indkøbskurv) i mobilvisning lille bitte, helt oppe i hvert sit hjørne.
Altså tilgang til alle andre sider end hovedsiden.
 Det er sådan, at det overses og man skal lede efter det.
Jeg ved ikke om jeg kan indsætte billede her, men jeg har screenshot, hvor jeg har rammet det ind.
Det skal være større, tættere på selve indholdet, som det mindste og evt muligt at placere selv.
Hej Zaf.

Tak for svaret - Du ville sagtens godt kunne sætte et billede ind her, men jeg tror at jeg forstår. Jeg sad og rodede med telefonen og kunne da godt se at det kunne forekomme småt. Jeg tænker en som sidder med en mindre telefon måske godt kan komme til at misse at det er blevet tilføjet til kurven.

Det kan selvfølgeligt betyde at en bruger i så fald ikke gider lede efter kurven, og går til en anden webshop i stedet. Vi har ikke umiddelbart hørt at dette skulle være et problem, så jeg vil gerne undersøge om vi har flere brugere der oplever dette.

Jeg lader derfor indlægget ligge i en 14 dages tid. Jeg tænker at vores andre webshop brugere måske kan give deres indsigt i om de oplever det samme.

Hav en fantastisk dag.
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”