Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopiere betalinger i e-conomic

+5
Hej,

Jeg betaler regninger fra e-conomic og mangler en funktion, hvor man kan kopiere en betaling. Lige nu kan man kun rette eller slette en betaling.

Det kunne være så fedt, hvis man kunne kopiere en betaling, da jeg ofte får en regning hvor fx 50% skal betales forud og 50% skal betales efter arbejdet er udført. På nuværende tidspunkt skal jeg så i stedet bogføre fakturaen 2 gange for at kunne overføre 2 betalinger på den samme faktura.

(Jeg ved godt, at jeg blot kan eksportere betalingen igen med en ny forfaldsdato, men det er rart at de ligger i oversigten over betalinger, så man ved, hvilke betalinger man har i fremtiden)

Bare et lille ønske herfra :-)

Med venlig hilsen

Olivia
i Forslag » Andet af (410 points)

3 Svar

Hej Olivia og tak for dig forslag,

I forhold til dit forslag, så vil jeg lade det ligge herinde lidt, så jeg kan se, hvor mange andre brugere, der også savner denne mulighed. Vi vil meget gerne udvikle de forslag vi hører mest til og derfor skal din ide lige ligge lidt, så vi kan se efterspørgslen. 

Jeg vil dog gøre dig opmærksom på, at du ikke behøver bogføre fakturaen to gange. Du kan nøjes med at lave den som kladde og så eksportere dine betalinger. Betalingen dannes nemlig på baggrund af kladden. På den måde slipper du for at bogføre to gange, men kan nøjes med at lave en kladde i anden omgang. Det kan måske allerede hjælpe dig nu smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen,

Dit forslag har ligget herinde lidt nu.
Jeg må indrømme, at det ikke er noget jeg har hørt meget til førhen, men derfor vil jeg alligevel tage med i kategorien for 'overvejes'.

Det betyder ikke det er noget vi laver nu og her, men det er på vores liste over potentielle forbedringer til fremtiden. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Olivia, 

Vi er ved at løbe alle de gode forslag vi har liggende gennem. I denne omgang vil vi ikke arbejde videre med dit forslag. Vi tror på, at vi kan skabe mere værdi ved nogle af alle de andre forslag vi har fået. 

Derfor har vi valgt at dit forslag ikke kommer med videre. Vi får virkelig mange gode forslag og derfor kan vi ikke lave dem allesammen, hvilket betyder, at vi er nødt til at sortere nogle forslag fra. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)