Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedringer af Bestilling i lagermodul

0
Hej,

Jeg vil kraftigt anbefale, at I forbedre Bestilling så man kan tilknytte en pdf af f.eks. en tegning af det man bestiller.

Desuden mangler man at kunne lægge tomme linjer og tekstlinjer ind på Bestilling. Den er i øjeblikket helt umulig at arbejde med, da man kun kan lægge varenumre med lagertræk på!

Jeg tænker at det ikke er store tilretninger, da alt dette kan lade sig gøre på salgsdelen.

Med venlig hilsen Bodil Retbøll cand. merc. aud. (Indehaver) (mobil 22477172) Økomatch ApS www.okomatch.dk info@okomatch.dk
i Forslag » Andet af (2.9k points)

Agree with the recommendation, it will be very helpful to be able to attach a .pdf or .jpg file to orders in the stock module.

2 Svar

Hej Bodil

Tak for din ide.

Jeg skal lige høre, hvad du vil bruge de tomme linjer til, men det med vedhæftning giver god mening

Jeg vil lige lade dit indlæg stå her i ca. 14 dage, for at se vores andre kunders kommentarer til dit indlæg.

Du hører fra mig

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg har en kunde, som har brug for at sende en masse informationer med bestillingen. Disse informationer kunne man eventuelt oprette i varenumre og så slette varenummer efter at have fået teksten over på bestillingen. Det kan ikke lade sige gøre. Så ville det være fint, hvis man bare kunne oprette en varelinje uden varenummer til at taste ekstra informationer på, men det kan heller ikke lade sig gøre. Samtidig er varenavn begrænset til 300 karakterer og beskrivelsen til 500, hvilket ikke er nok. Hvad gør vi så?

Hej igen Bodil

Tak for din tilbagemelding og forklaring. 

Jeg vil nu prøve at tage det med til vores udviklere og du hører fra mig, når jeg ved lidt mere

Rigtig god weekend til dig

Hej igen Bodil

Jeg kan fortælle, at det nu er muligt at vedhæfte bilag/filer til bestillinger :-)

Håber du får glæde af dette i fremtiden

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)