Advarsel ved dobbelt indbetaling.

0
Hej !

Jeg savner en advarsel når jeg udligner og bogfører en kunde indbetaling og kunden allerede har betalt regningen.

Ser det først når jeg kigger på kunde kontokort. Kunne være rart så jeg kan yde den service at kontakte kunden straks dobbelt betaling er sket.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Pernille

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre om du ikke udligner fakturaen når du modtager den første betaling ?

Hvis fakturaen bliver udlignet, så vil du opdaget det, når du prøver at bogføre og udligne betaling nummer to, for så vil fakturaen ikke stå åben inde på kunden og du kan så kontakte kunden med det samme.

Du må lige komme tilbage, hvis det er mig der har misforstået noget

Rigtig god dag til dig. Håber du får lidt tid til at nyde solskinnet

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (31k points)
Hejsa !

Jeg har modtaget begge indbetalinger som fik indbetalingsfil, så jeg er ikke inde og udligne selv, det sker automatisk. Så de står bare som et tilgodehavende på kunden, dette opdager jeg ikke i farten.

Ja tak super sol på Falster. ;-)
Hejsa Pernille

Jeg skal lige forstå, hvorfor fakturaen ikke bliver udlignet, når du bogfører indbetalingen. Er det fordi du først udligner det senere i processen ?

Rigtig god weekend til dig