forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vor ref.

0
Hejsa

Er det muligt at få overført mail og telefonnummer fra medarbejderkartotek til ordrebekræftelse i eks. felterne vor ref 2 og/eller øvrig ref. ?

Hilsen
Karin
spurgt 14 Feb, 2012 i Spørgsmål » Fakturalayout af KDT (250 points)
status opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

3 Svar

 
Bedste svar
Hej Karin,

Lige umiddelbart kan jeg komme frem til 2 muligheder/trick til hvordan du kan få disse oplysninger med på jeres fakturaer.

1. Du kan oprette et faktura layout til hver af jeres medarbejdere med deres mail/tlf. oplysninger låst fast til layoutet. Her går man så ind og taster oplysningerne på medarbejderne og ændre deres/vor ref. teksterne til Sælger, mail o.s.v i de elementer de måtte vedrører. Du kan se i denne guide hvordan man rediger i elementerne på layoutet. - http://wiki.e-conomic.dk/design-og-layout/rediger-element

2. Du kan også oprette medarbejderen med både Navn - Mail - Telefonummer i feltet Navn. Herefter kan du så vælge medarbejderen når du fakturér.

Jeg håber at du kan bruge et af disse løsninger   

Hilsen
Asma
besvaret 15 Feb, 2012 Spørgsmål af Asma (520 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
Hej Karin,

Det er der ikke. Jeg kunne måske godt tænke mig at høre hvad du gerne vil opnå? Det kunne være man kunne opnå dette på andre måder?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 14 Feb, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej Steffen

Det vi gerne vil opnå er flg.

På ordrebekræftelsen skal vi have følgende information som kunne hentes fra medarbejderkartotek, så vores kunder kan komme direkte i kontakt med sælgeren og ikke hovedkontoret som er nævnt nederst på ordrebekræftelsen.

Sælger.......: Ole Olsen
Mail...........: ole @ ole.dk
Tlf.............: 12345678

Felterne Øvrig ref., vor ref. og vor ref2 kan så ændres til Sælger, Mail. Tlf osv.
Men som jeg ser det kan jeg kun trække information om medarbejdernavn som er lig med vores Sælger.

Hilsen
Karin
besvaret 14 Feb, 2012 Spørgsmål af KDT (250 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”