Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankoverførselsdetaljer tilgængelig i overførselsvinduet.

0
Jeg bruger Bank Connect og her overføres bankposterne med overførselsdetaljer til e-conomics og er tilgængelige i "Bankafstemningsvinduet". Jeg vælger så nogle poster og klikker "Overfør".

I Overførselsvinduet kan jeg IKKE se detaljerne, hvor mine kunder oftest skriver deres fakturanummer (betalt via et administrativt system fra deres side).

Jeg foreslår at man (ligesom i Bankafstemningsvinudet) kan se detaljerne (evt. som drop-down) i Overførselsvinduet, hvor jeg har mest brug for dem.

Mvh Dennis
i Forslag » Andet af (240 points)

1 Svar

Hej Dennis

Tak for dit indlæg.

Jeg henviser til nedenstående link, da jeg går ud fra at det også er det som du ønsker

https://forum.e-conomic.dk/29029/laengere-tekstfelt-i-overfor-til-kassekladde

Du må endelig komme tilbage, hvis det er mig som har misforstået

Rigtig god weekend til dig

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Susan,

Ikke helt. I vinduet Bankafstemning kan man se f.eks.

BETALING FAKTURA(ER)   
Kundeadresse:    
CEJ EJENDOMS ADM. A/S   
MELDAHLSGADE 5   
1613 KØBENHAVN V
Øvrige oplysninger: Betaling   XXXXX.XX\nFaktura :       12***      XXXXX.XX\n   

Den fede tekst er det der overføres til "Overfør" vinduet. Resten er ikke tilgængeligt, der. Men det er jo netop fakturanummeret jeg skal bruge til afstemning. Jeg er ligeglad med om teksten er længere, bare jeg kan se detaljerne. De skal ikke nødvendigvis stå på linjerne, men måske som et pop-up eller "title" HTML-attribut til feltet - det burde være meget simpelt at programmere ind eftersom dataene allerede ligger der i databasen knyttet til posten.

Jeg mener man bare kan putte detljerne ind som et tooltip på f.eks. beløbet.

Som eksemplet nedenfor (nonsensteksten er så udskiftet med posteringsdetaljerne).

eksempel