Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt Rapport

0
Hej

Jeg bruger Projektmodulet til "Klippekort styring" - dvs. til at registrere "tid"

Dvs. jeg har ca. 180 projekter - nogle med 0,00 timer og nogle med eks. 2,25 timer og en del med -4,5 timer

Der mangler en rapport sortering, hvor men kan vælg eks. alle med "positiv" timer så det kun er de "projekter" hvor der er + timer på

og modsat - for en rapport hvor der kun er "negative" timer på (altså minus tid / timer til gode)

 

Jeg vil gerne betale for "rapport tilretning" da jeg bruger flere timer hver uge på manuelt at filtrere alle 0,00 projekter og "minus" projekter - da det kun er projekter med "positive" timer der skal faktureres til kunden...

Hilsen Erik
i Spørgsmål » Andet af (220 points)

3 Svar

Hej Erik og tak for dit forslag,

Jeg vil starte med at sige, at det ikke er et forslag vi har hørt til før, men derfor skal det have en chance for at blive diskuteret alligevel.

Derfor vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i lidt mere tid, så andre brugere kan give deres mening til kende. Det er vigtigt for os at se, hvem der ellers savner denne mulighed, hvis vi skal arbejde videre med det.

Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej igen Erik, 

Dit indlæg har ligget herinde i et stykke tid nu. 
Sidst fik jeg ikke nævnt, at du altid kan trække rapporten ud i excel og så selv lave de her filtreringer. Det er selvfølgelig ikke lige så nemt, men det er en mulighed.

Når det er sagt, så har dit indlæg her ikke fået den store opbakning og på den baggrund vil jeg afvise, at vi i denne omgang vil arbejde videre med det. Derfor sætter jeg forslaget til implementeres ikke for nu. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Erik.

Jeg kan forstå at det du efterspørger ikke er noget som e-conomic pt. ønsker at implementere i systemet.

Jeg mener dog godt at vi kan lave en skrædersyet løsning, som på en nem måde kan give dig den rapport du efterspørger. Vi kan f.eks. udvikle et såkaldt excel-addin til dig, som er koblet sammen med projektmodulet i din e-conomic konto. Dette Add-in, kan give dig mulighed for at generere den ønskede rapport direkte indefra excel blot ved et enkelt klik. Det vil betyde at du undgår at skulle eksporterer og importerer filer eller selv skulle lave filtrering osv.

Vi tager gerne en uforpligtigende dialog omkring en skræddersyet løsning, hvis det har din interesse.

Med venlig hilsen

Karsten Olsen / Sanocast ApS
Spørgsmål af (320 points)