Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik varer opdeling

0
Jeg har brug for en omsætningsstatistik for varer - opdelt pr kunde/kundegruppe.

På samme måde, som når du lave en omsætningsstatistik med ugangspunkt i kunder, så bliver den opdelt i kundegrupper/kunder og totaler. Samme opdeling ville jeg gerne kunne få hvis jeg tager udgangspunkt i en vare eller en varegruppe - som supplement til totalen.

Der er mulighed for at afkrydse "fordel efter leveringssted" og jeg tænker, at det ville være meget enkelt at lave en ekstre afkrydsmulighed "fordel efter kunde/kundegruppe"?

Det vil være en stor hjælp for os, at kunne få et enkelt overblik på hvem der aftager en bestemt vare/ydelse.
i Forslag » Andet af (230 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Hvis du trækker det for en kunde/kundegruppe af gangen, så kan du godt det. Vælg udgangspunkt i varer og så så søg efter kunden eller kundegruppen. Så kan du se salget af de enkelte varer på den pågældende kunde eller kundegruppe. 

Hvordan vil det fungere for dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Dit svar er ikke helt hvad jeg forventede.

Det lader sig gøre - med en hel masse ekstra arbejde - at trække tallene på den måde du angiver. Det var også hvad jeg sammen med supporten var kommet frem til.

Mit forslag går på at tilføje lidt ekstra funktionalitet til rapporten - som beskrevet i mit forslag. Det er en forholdsvis lille funktionstilføjelse, som kan lette det manuelle arbejde betydeligt.

Jeg håber i vil overveje forslaget positivt - øget funktionalitet og automatisering af rutiner, er vel et af målene med applikationen?

Venlig hilsen

Per Nørsten, EKU

Hej Per,

Det er helt fair, hvis du kender muligheden. Du skulle bare ikke snydes for det, da du kan løse det på den måde. Jeg er med på, at det du skriver i dit svar er hurtigere. 

Et af formålene med applikationen er helt sikkert at automatisere så meget som muligt. 
Derfor vil jeg også lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så jeg kan se, hvor mange andre brugere, der også kunne bruge den mulighed. Vi får rigtig mange forslag og vi kan ikke lave dem allesammen. Derfor prøver vi at vurdere, hvilke der er mest efterspurgte.

Du hører fra mig smiley

Hej igen Per,

Dit forslag har nu ligget herinde lidt og det er ikke et område, hvor efterspørgslen har været stor nok til, at det er en funktion vi vil fokusere på lige nu her. 

Du skal dog have tak for dit forslag og en god dag smiley