Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning - bilagsnummerorden

0
Jeg bruger tilføj bilag hvor jeg henter bilagene ind i Economic, derefter overfører jeg bilagene til ubehandlede. Under overførslen bliver bilagene blandet så man skal bruge tid på at sortere bilagene tilbage i den rækkefølge de blev scannet.

Kan det være rigtigt?

Mvh. Helle
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Helle, 

Det er rigtigt, at rækkefølgen på dem kan ændres. 
Det skyldes, at vi læser alle bilagene på en gang om får dem ind i systemet. Når de læses på samme tid, så bliver de mindste læst først kommer derfor først ind. Det er derfor din rækkefølge bliver ændret. Omvendt kommer de hurtigere ind af samme grund.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Tak for svaret.

Men det giver ingen mening at blande bilagene, så hellere skulle vente lidt længere tid på overførslen.

Jeg er ret sikker på at andre bogholdere har samme mening, så det er hermed en forespørgsel om at ændre på det.

Mvh. Helle

Hej Helle, 

Det er selvfølgelig helt fair, hvis du heller vil have den tager det i rækkefølge. Den måde læste vi dem engang, men på baggrund af rigtig mange henvendelser omkring, at det gik langsomt, så ændrede vi det.

Hvis jeg skal være lidt udfordrende her, hvad er så udfordringen ved, at de ikke kommer ind i rækkefølge? smiley