Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Adgang til alle emails sendt til e-conomic email endpoint (automatiserings mulighed)

0
Hej,

 

Jeg er igang med at få automatiseret vores opsamling af bilag og i den forbindelse vil jeg sende kvitteringer automatisk til vores e-conomic email endpoint. I nogle tilfælde skal man bekræfte en billing-email ved at klikke på et link sendt til mailen. Dette er også tilfældet hvis man vil lave en forwarding service via e.g. gmail. Jeg kan ikke finde ud af hvor disse emails ender henne? Jeg ville umiddelbart tro at det dukker op under "indsendte med fejl” hvis det ikke bliver godkendt som et bilag (billede eller PDF), men det lader ikke til at være tilfældet.

 

Er der et sted hvor jeg, som bruger, kan tilgå alle emails som ikke bliver registreret som et bilag. Det behøver ikke være noget fancy. Tekst kan gøre det til at starte med.

 

Alternativet er at jeg ikke kan “stole på” e-conomic's email endpoint, da ikke alle services sender kvitteringer i det format i accepterer, og jeg risikerer derfor at miste bilag.

 

Jeg har allerede snakket med customer support, så dette er ikke en support request, men en feature request til design/udviklings afdelingen.

 

Venligst,
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du præcis gerne vil, så derfor jeg lige nødt til at spørge lidt ind.

I forhold til forwarding til mailen, er det så tanken, at du vil sende mails automatisk videre til din bilags mail i e-conomic? Hvis det er tilfælde, så kan vi godt løse det. Her skal du ind og bede om 'tilladelse' til at du kan sende mails direkte videre til den bilagsmail vi stiller til rådighed. Hvis du gør det, så kan vi acceptere, at du gerne må det.

Når vi snakker bilag, der ikke kommer ind til din mail, så har vi grænse, hvor vi sorterer alle filer fra, der er under 20 kb. Det gør vi for at undgå, at signaturer og lignende ikke kommer ind. PDF'er er dog ikke inkluderet her, så de vil komme uanset størrelse. 

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med at tilgå alle mails som ikke bliver registeret. Vil du uddybe den del? 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)