Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Export af indtastet budgetfil

0
Hej med jer - jeg vil bare fremsætte et forslag om, at det kunne være rigtig fint, hvis man kunne

exportere sine budget tal (som man har tastet dem ind - med periode til og fra og beløb pr. måned - og for alle konti). Som det er nu - kan man "kun" gå ind pr. kontonummer - og så kan man eksportere dem til excel enkeltvis (pr. kontonummer).

Jeg har tastet mine budgettal ind manuelt - her den første gang - men kunne rigtig godt tænke mig - at jeg fremover kunne indlæse dem via fil - og det er så det - som jeg vil bruge denne funktion til
i Forslag » Andet af (390 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Som jeg forstår det, er det du ønsker at kunne både eksportere og importere dine budget tal.

Dette er allerede muligt

Hvis du vil eksportere dem, går du til rapportfanen og til venstre under Regnskab og Budget. Når du har indtastet de søgekriterier du ønsker og kører rapporten, så klikker du oppe i højre hjørne på excel arket og så vil budget tallene lægge sig i en excel fil.

Når du vil importere budget tal, så følger du nedenstående link:

http://wiki2.e-conomic.dk/import-af-data/import-af-budgettal

Du må endelig komme tilbage til os, hvis det er mig der har misforstået noget

Rigtig god weekend til dig

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Men den excelfil som man kan eksportere - kan man godt bruge layoutet på den til at indlæse et nyt budget efter ? Som jeg har forstået det - så skal perioderne i budget filen hedde "fra en periode til en periode" (ex. 01-01-2019 - 31-01-2019), og i den fil man kan eksportere, der er kolonnen med perioden i  for 1 hel måned - men det går måske også ? Når man kigger i ecopedia - så er den indlæsningsfil som er vist  for budget for et år - med 12 rækker pr. kontonummer med 2 kolonner med "til og fra periode" - og det er jo ikke sådan, eksportfilen ser ud ? Men hvis den godt kan bruges til at indlæse efter alligevel, er det jo bare fint ? :)

Håber det er til at forstå, hvad jeg mener
Hej igen

Jeg har testet det i min egen aftale og jeg må give dig ret. Du er desværre nødt til at tilpasse den fil du eksporterer til det fil eksempel du ser på e-copedia.

Rigtig god weekend til dig