Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura forsvundet så der mangler en faktura i systemet, har andre oplevet det....

0

Kære alle

Er der nogle der har oplevet at en faktura forsvinder, efter man har klikket på bogfør og der kommer en fejl i E-conomic, men efter følgende ligger der ikke noget faktura under kunden ej heller været nogle bevægelse på de varer der er solgt til kunden. 

Når man tager aktiv og skriver faktura nr. fra og til kommer det manglende faktura nr. ikke frem. se billede

Er der andre der har oplevet dette, jeg mener ikke at det er noget et regnskabs system burde kunne gøre ???

i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Signe,

Din faktura skal selvfølgelig kunne findes i systemet. Har du været i dialog med vores support omkring sagen her?

Vi vil meget gerne tage et kig på det, så vi kan se, hvad der er op og ned på hele. Ring endelig på 88 20 48 40, så vi kan få taget et kig på det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

 

Jeg er super glad for sådan et fint standart svar, bare lidt skuffet over at det tager så lang tid for en robot at sende det svar du sender mig.

Selvfølgelig har jeg taget det med jeres support og har også rykket for svar uden at få et svar ;-(

Hej Signe,

Jeg er da ked af du opfatter mig som en robot. 

Når det er sagt, så er det godt du har været i kontakt med os allerede. Jeg har prøvet at grave i, hvad der kunne være sket og jeg kan se, at der er oprettet en sag hos vores udviklere. 

Jeg kan se de skrivende stund arbejder på sagen og prøver at finde frem til, hvad der kan være sket. Seneste opdatering var for 12 min siden, så de er bogstavelig talt i gang lige nu. 

Om det er et standard-robot-svar ved jeg ikke, men det er i hvert fald sådan landet ligger. 

Jeg håber vi får finder frem til et svar hurtigst muligt smiley