Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Arkivering at tabte tilbud

–1
Jeg savner muligheden for at markere tilbud som tabte, så de bliver arkiveret, i stedet for at skulle slette dem. Dette giver historik og mulighed for at genåbne tilbudet, om nu f.eks. samme eller lignende forespørgsel kommer igen og så skal man ikke starte forfra.

Vh, Torkil
i Forslag » Andet af (280 points)

2 Svar

Hej Torkil

Tak for dit indlæg.

Det du kan gøre er, at istedet for at sende tilbuddet til din kunde, så registrere du det som sendt, så vil det nemlig lægge sig i din arkiv fanen og her kan du så finde det frem igen og tage en kopi af det



Håber det løser din udfordring, ellers er du selvfølgelig velkommen til at vende tilbage til os


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Dette er ikke en løsning der give oversigt over f.eks. vundne, tabte og sendte tilbud.

Med din løsning, kan vi risikere at lave en opfølgning på et sendt tilbud, som er tabt om det ikke er slettet, da det kommer til at ligge som et sendt tilbud.

Om man laver vundne tilbud til ordre og tabte tilbud bliver markert som tabte, så har man et overblik over sendte, men ubesvarede tilbud, som man kan lave en opfølgning på.

Håber du forstår mit ønske her :-)
Forslag af (280 points)
Hej

Jeg syntes det giver god mening, at man kan markere om en sag er tabt eller vundet. Det vil godt kunne bruge. Yderligere kunne det være fint, hvis man kunne notere, hvorfor den er tabt.