Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Driftstatus side....

0
Ville det ikke være en god ide i snart fik en side på jeres hjemmeside hvor man kunne se aktuel driftstatus?

Er efterhånden lidt træt af at høre ”I am only one call away” i en uendelighed, blot for at finde ud af at i har nedbrud… Jeg tænker også det vil kunne aflaste jeres support en hel del at man ikke er nød til at ringe for at høre om i er nede og hvor længe i forventer at problemet varer.

I skrivende stund har jeg været parkeret i kø mere end 20 minutter fordi Webshop, igen, er nede og jeg har brug for at få et estimat på varighed...
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge

Tak for dit indlæg.

Vi prøver så vidt muligt at informere om driftforstyrrelser ved hjælp at pop-up vinduer når vores kunder logger på deres aftale.

Jeg skal selvfølgelig beklage, hvis det ikke har været tilfældet med hensyn til dit problem med webshop.

Jeg vil dog lige tage fat i rette vedkommende og høre lidt nærmere

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan,

Men det er jo måske ikke så smart med en pop-up når man logger på - som regel er man jo allerede logget på når man oplever problemer.

Det jeg mener er at det ville være smart at man havde et sted på jeres hjemmeside hvor i skrev når i har problemer - så behøver jeg (og formodentligt alle mulige andre) ikke ringe og sidde i telefon kø, for at få at vide at det er et problem i allerede arbejder på...