Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genudsendelse med EAN

0
Hej

 

Hvis man ved en fejl har bogført en faktura uden at sende, eller har sendt den ved en mail, så er der ikke mulighed for efterfølgende at sende den med EAN. Her vil man skulle tilbageføre den og lave fakturaen på ny (kopiere denne). Dette er omstændigt. Vi har mange kunder som ser stor værdi i at de kan "gensende" en faktura og vælge EAN selvom det ikke er anvendt på fakturaen før.
i Forslag » Andet af (340 points)

2 Svar

Hej Kenni

Tak for dit indlæg.

Vi har haft denne sag oppe, og udfordringen er, at når man gensender/kopiere en faktura, så vil den hente de gamle stamoplysninger på kunden, som var der i det øjeblik den oprindelige faktura blev sendt.

Det vil kort fortalt sige, at hvis man ændrer stamoplysninger på kunden efter den oprindelige faktura har været sendt, i dette tilfælde evt. tilføjet EAN nummer og kontaktperson for at kunne sende faktura som EAN, så vil den altså stadig huske de gamle oplysninger på kunden.

Jeg vil prøve at tage sagen op igen med vores udviklere og vil derfor lade dit indlæg stå et stykke tid, for også lige at se, hvor mange andre kunder som ønsker dette

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Tak for svar

 

Men hvad med det tilfælde hvor EAN allerede fremgår på kunden men at man har valgt "send ikke" eller "send pr. mail" i første omgang? Her vil jeg gerne kunne efterudsende pr. EAN.

Hej Kenni

Jeg henviser til nedenstående link, hvor du kan læse en mere udførlig forklaring som omhandler nogenlunde samme sag

https://forum.e-conomic.dk/29594/mulighed-for-at-aendre-i-en-bogfort-faktura

Rigtig god weekend til dig

 


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)