Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vis bilag - ved bogføring af indscannet bilag!

0
Hej,

Jeg bruger E-conomic på 2 forskellige kontorer - begge løsninger ved brug af 2 skærme.

Når jeg bogfører indscannede bilag fra daglig kladden - og jeg klikker på "Vis bilag (åbnes i nyt vindue)" - reagere programmet forskelligt..

Det ene sted åbnes vinduet på den ekstra skærm og det andet sted åbnes vinduet på samme skærm - så jeg manuelt må flytte det over til den ekstra skærm..

Håber på hjælp - da det klart er nemmest at den åbner på den ekstra skærm:-)

Helle
i Spørgsmål » Andet af (280 points)

1 Svar

Hej Helle, 

Jeg har lige testet det hos mig og der åbner pop på samme skærm. Jeg vil derfor lige høre dig, hvordan du åbner bilaget og hvilken browser du bruger? Så kan jeg prøve at gøre det præcis samme som dig og se på, hvorfor det sker på denne måde.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Jeg bruger faktisk Firefox - på begge arbejdspladser!

Men jeg har lige testet følgende:

Firefox - åbnet på højreskærm - nyt vindue åbens på venstre skærm.

Hvis jeg åbner Firefox på min venstre skærm - åbnes det nye vindue på venstre/altså samme skærm..

Det sammen sker hvis jeg åbner i Chrome eller Edge - så åbnes det nye vindue i samme skærm/side.

Jeg kan teste det samme når jeg er på min hjemme arbejdsplads..

Jeg kører på Firefox version 65.0 - hvor jeg er nu!

For øvrigt sker det når jeg åbner et scannet bilag - til bogføring - og klikker 1 gang på nederste ikon - øverst i venstre side af faktura'en.

Håber det giver lidt mening:-)

Helle

Hej Helle, 

Jeg beklager jeg første vender tilbage nu. Det sker også kun for mig i Firefox. Det virker som Firefox åbner på din hovedskærm, eller skærm 1, hvis man kan kalde det, det. Jeg har prøvet at rodde med indstillingerne i Browseren og jeg kan ikke få den til at skifte. Dermed ikke sagt, at det er umuligt. 

Konklusionen er, at det ikke er noget vi styrer, men at din browser bestemmer det. Du må derfor arbejde i fx Chrome, hvis de skal åbne op på den rigtige skærm. 

Rigtig god dag smiley