Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Postnumre og bynavne

+1
Hovedparten af mine kunder er hjemmehørende i Grønland og det vil så sige at hovedparten af deres debitorer og leverandører også er hjemmehørende i Grønland, men der findes ikke postnumre og bynavne i kartoteket, så man skal sidde og skrive dem hver gang. Nu er der ikke ret mange postnumre i Grønland, så tror I ikke I kunne få dem ind i kartoteket, for jeg synes ikke jeg kan se jeg selv kan oprette dem nogen steder. Hilsen Susanne
i Forslag » Andet af (1.3k points)

2 Svar

Hej Susanne, 

Det er i hvert fald værd at overveje. Jeg er ikke helt klar over om det er noget vi henter data på fra et andet sted eller om det er noget vi selv har stående i vores database. Jeg vil lige prøve at undersøge, hvordan vi henter den data frem. I mens vil jeg også lade dit indlæg ligge, så vi kan se, hvor mange andre, der skal bruge postnumre fra Grønland smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

http://www.nr.dk/gronland.html

Det må da også være en service I vil yde Jeres kunder fra Grønland.

Når I sælger Jeres produkt til Grønland må det mindste da også være,  at I har implementeret de grønlandske postnumre.

wink

God weekend.

 

Hej igen, 

Der er ingen tvivl om, at det ville være god service til dem, der sælger eller køber fra Grønland. Når det er sagt, så er det en lille gruppe, som vil få gavn af dette og derfor vil vi fokusere på andre forslag, hvor der er flere brugere, som har efterspurgt forbedringer. 

Rigtig god dag smiley

Jeg har samme problem for Færøerne. Alle vores kunder og hovedparten af vores leverandører er også på Færøerne, men alle postnummre og bynavne må skrives manuelt hver gang.

Der kunne f.eks være et feldt hvor man vælger hvilket land man vil bruge postnumre fra.

En nem opgave for en programør og burde være en selvfølge da i udbyder programmet bla. på Grønland og Færøerne
Forslag af (140 points)