Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelingskladde

+1
Jeg sidder med en BS med 12 terminer der hæves i et beløb, og så ville jeg naturligvis lægge den ind i fordelingskladde, men det gik kun til post nr. 26 så fik jeg besked om at der kun kunne være 25 poster i fordelingskladden. Hvorfor er der begrænsning på antal? Jeg skal jo bruge 36 linier. Nu taster jeg den i et fast kladde men det kommer jo til at tage lang tid at ændre beløbene hvert kvartal. Det ville gå meget hurtigere i fordelingskladden hvor jeg bare kan hoppe ned gennem kladden med tab. I den fast kladde skal jeg åbner hver eneste postering og ændre beløbet.

Hilsen Susanne
i Forslag » Andet af (1.3k points)

1 Svar

Hej Susanne, 

Jeg kan godt se udfordringen i forhold til at fordelingen ikke går længere end 25 linjer. Det er selvfølgelig et fair forslag, som jeg vil lade ligge herinde lidt, da vi i høj grad udvikler på baggrund af efterspørgsel. 

Når det er sagt, så vil jeg høre, hvorfor du sidder og taster de her linjer manuelt? Jeg ved der findes forskellige måder at automatisere, eller gøre processen nemmere. 

Jeg vil derfor høre om du er frisk på at forklare dit flow fra opkrævning til du modtager pengene og bogføre det? Så vil jeg prøve at undersøge om der findes en nemmere måde at gøre det på, så du helt slipper for at taste så meget smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Forstår ikke helt dit spørgsmål.

Jeg har en BS oversigt med en termin fra Nykredit hvor der trækkes 225.000 i termin hvert kvartal. Det beløb skal så fordeles på 36 poster

Renter

Bidrag

Afdrag

X 12 lån

= 36 poster.

Hilsen Susanne
Hej Susanne,

Grunden til jeg spørger ind til, hvordan du arbejder er, at det for mig lyder som om du går ind i BS eller banken og ser hvor mange betalinger du har modtaget og efterfølgende går over i e-conomic og fordeler disse ud manuelt via kassekladden.

Nu kender jeg ikke din arbejdsgang, men mit bud er, at det kan gøres nemmere. Vi har fået flere muligheder for at undgå alt det tastearbejde og der vil kun komme mere af den slags i fremtiden, så jeg ville prøve at se om jeg kunne vise dig en ny måde at arbejde med det på :)
Hej JEsper.

Det er IKKE betalinger jeg modtager. Det er noget jeg skal betale, så jeg forstår stadig ikke dit spørgsmål.

Hilsen Susanne

Aaah okay. Det er min fejl. Jeg er med nu. 

I forhold til at få flere linjer, så er det ikke noget vi kommer til at arbejde med lige nu og her.

Jeg vil dog foreslår dig, at arbejde med en stående kladde. På den måde slipper du for at taste hver gang, da beløbene er ens, eller meget tæt på at være ens hver gang. Se her. Du skal selvfølgelig lave fordelingen første gang, men efterfølgende kan du blot opdatere dato og bilag via den funktion, der er beskrevet i artiklen. 

Kan det hjælpe dig? Som jeg forstår dig, så vil problemet med at taste ikke bare blive løst. Det vil hurtigere og nemmere, da du helt slipper for at taste, hvis betalingen er den samme som sidste måned :) 

Hilsen Jesper 

Hej Jesper.

Tallene bliver ALDRIG ens. E e 36 posteringer vil være forskellige hver eneste kvartal, og det tager en "krig" at åbne 36 poster i kassekladden. Jeg har lavet en fast kladde da Jeres fordelingskladde ikke kan indeholde alle posterne, men det vil altid være meget hurtigere at rette beløbene i fordelingskladden end i en fast kassekladde. Susanne