Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik fordelt på måneder

0

Hej,

I jeres Rapport modul mangler helt klart en facilitet under Kunder/omsætningsstatistik hvor man kan trække en rapport på omsætning fordelt på måneder. Det er jo rart at kunne se om kunden udvikler sig!

Tak for hurtig løsning af dette ønske!

mvh

Henrik

 

 

i Forslag » Andet af (190 points)

2 Svar

Hej Henrik, 

Mange tak for dit forslag. 

Jeg kan godt se ideen i et bedre overblik over salg. Vil du prøve at uddybe, hvordan du ønsker denne visning? Det er altid fedt med noget forklaring af, hvordan du gerne vil se det, så vi har den viden med i vores proces. Jeg er med på du gerne vil se det per måned, men jeg tænker på, hvordan det skal vises/præsenteres i e-conomic. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Tak for tilbagemelding.

Mit ønske er kunne trække statistisk materiale over i EXCEL.

* Omsætning i kr - fordelt på måneder.

* Omsætning i kr - fordelt på de enkelte solgte produkter (kunne også være interessant).

I dagens E-Conomy kan man afgrænse søgningen, og der fremkommer et tal. Men der mangler nogle "fordelingsnøgler".

MVH
Henrik

Hej Henrik og tak for forklaring,

For en god ordens skyld, så kan du godt se omsætningen fordelt på varer ved at vælge det udgangspunkt, inden du ser rapporten. Det er dog ikke på måneder, hvis du gerne vil have den dimension med oven i. smiley

Tak for input.

Ved at kunne fordele omsætningen (kr) på produkter/ydelser og måneder vil man kunne få et billede af hvor det går fremad / tilbage hos kunden.

"Rettidig omhu".:-)

/Henrik
Hej igen :)

Det er altid godt med rettidig omhu. Det kom Hr. Møller langt med ;-)

Når det er sagt, så er vi i gang med at kigge lidt på det dashboard du kan finde under kunder. Jeg vil tage dit input med her.
Det betyder ikke jeg kan love noget, men omvendt vil jeg sige, at det skal komme med i det projekt, hvis det skal implementeres.

Mange tak for dit forslag. For nu vil der ikke ske noget i første omgang, men din feedback er med i den pulje vi arbejder ud fra, når vi kigger på dashboardet :)
Hej,

 

Hvis ikke I finder en løsning, er du velkommen til at kontakte mig på 25 29 47 42, så kan jeg præsentere dig for en løsning der giver dig det ønskede overblik.

 

God dag.
Forslag af (340 points)