forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Omsætningsstatistik fordelt på måneder

0

Hej,

I jeres Rapport modul mangler helt klart en facilitet under Kunder/omsætningsstatistik hvor man kan trække en rapport på omsætning fordelt på måneder. Det er jo rart at kunne se om kunden udvikler sig!

Tak for hurtig løsning af dette ønske!

mvh

Henrik

 

 

spurgt 5 Mar, 2019 i Forslag » e-conomic generelt af HN (120 points)

2 Svar

Hej Henrik, 

Mange tak for dit forslag. 

Jeg kan godt se ideen i et bedre overblik over salg. Vil du prøve at uddybe, hvordan du ønsker denne visning? Det er altid fedt med noget forklaring af, hvordan du gerne vil se det, så vi har den viden med i vores proces. Jeg er med på du gerne vil se det per måned, men jeg tænker på, hvordan det skal vises/præsenteres i e-conomic. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Mar, 2019 Forslag af Jesper Mieritz (87,970 points)
Hej Jesper,

Tak for tilbagemelding.

Mit ønske er kunne trække statistisk materiale over i EXCEL.

* Omsætning i kr - fordelt på måneder.

* Omsætning i kr - fordelt på de enkelte solgte produkter (kunne også være interessant).

I dagens E-Conomy kan man afgrænse søgningen, og der fremkommer et tal. Men der mangler nogle "fordelingsnøgler".

MVH
Henrik

Hej Henrik og tak for forklaring,

For en god ordens skyld, så kan du godt se omsætningen fordelt på varer ved at vælge det udgangspunkt, inden du ser rapporten. Det er dog ikke på måneder, hvis du gerne vil have den dimension med oven i. smiley

Tak for input.

Ved at kunne fordele omsætningen (kr) på produkter/ydelser og måneder vil man kunne få et billede af hvor det går fremad / tilbage hos kunden.

"Rettidig omhu".:-)

/Henrik
Hej igen :)

Det er altid godt med rettidig omhu. Det kom Hr. Møller langt med ;-)

Når det er sagt, så er vi i gang med at kigge lidt på det dashboard du kan finde under kunder. Jeg vil tage dit input med her.
Det betyder ikke jeg kan love noget, men omvendt vil jeg sige, at det skal komme med i det projekt, hvis det skal implementeres.

Mange tak for dit forslag. For nu vil der ikke ske noget i første omgang, men din feedback er med i den pulje vi arbejder ud fra, når vi kigger på dashboardet :)
Hej,

 

Hvis ikke I finder en løsning, er du velkommen til at kontakte mig på 25 29 47 42, så kan jeg præsentere dig for en løsning der giver dig det ønskede overblik.

 

God dag.
besvaret 13 Mar, 2019 Forslag af kenni (330 points)
overvejes× 112
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”