Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ved brug af bankafstemining og Indscanning

+15

​Ville det ikke være mulig at tilføje vedhæftet bilag i bank afstemingesmodulet , da det jo er der man konteret bilaget. Meningen med det er jo netop at man ikke har bilaget i papirform.

i Forslag » Andet af (280 points)
status opdateret af 🔒
Jeg forstiller mig at der sættes en rubrik ind efter faktura rubrikken ,som ligner den fra kassekladden,tilføj bilag : hvor der er valget mellem fra computer og fra ubehandlet

Jeg kan ikke få lov til at sættet mit billede ind her, det sender jeg på mail.

venlig hilsen

Susan
Jeg tilslutter mig dette, da jeg ved HVER indbetaling ALTID gemmer bilaget fra banken. Det er for at sikre mig, at jeg ikke udligner en forkert debitor, hvis de skulle have skrevet forkert på deres overførsel (eller bare skrevet "OVERFØRSEL" eller lign.)

/Helle
Det kunne vi også godt bruge, det ville være en stor hjælp, netop når man ikke har bilaget foran sig. især hvis det er åbner i en ny fane

 

vh

Aftenskolen Fh

2 Svar

Hej Susan, 

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde i et stykke før jeg tager stilling til, hvad vi gør herfra. Baggrunden for det er, at vi udvikler på baggrund af efterspørgsel og jeg derfor gerne vil se, hvor mange andre, der også savner denne mulighed. 

Når det er sagt, så vil jeg høre dig, hvordan og hvorhenne du tænker man skal kunne tilføje bilag? Et eksempel kunne være direkte i vinduet for bankafstemning, i billedet ved overførsel, eller noget helt tredje. Er du frisk på at uddybe den del? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Opdateret indlæg med billede fra mail :-)
Det ville hjælpe os bogholdere super meget, hvis vi fik mulighed for at vedhæfte bilaget allerede på dette niveau.
Forslag af (540 points)
Ja, det ville hjælpe SÅ meget.