Fakturering i slutningen af abonnementsperiode

0
Hejsa,

Kunne I ikke gøre det muligt at vælge således at faktura bliver udsted i slutningen af en faktura periode frem for i begyndelsen?

Et boks hvor man kunne angive dette skulle være rigeligt.
spurgt 27 Feb, 2019 i Forslag » Dimension (afdelinger) af MIW (390 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Normalt kan man selv vælge fakturadatoen, når man har kørt en abonnement kørsel, men jeg kunne godt tænke mig at vide, om det kunne være noget andet du mener ? Eksempelvis om det er slutdatoen på selve abonnementet der skulle afgøre fakturadato ?

Ser frem til at høre fra dig og så må du have en rigtig dejlig weekend

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 1 Mar, 2019 Forslag af Susan Jensen (26,980 points)
Hej igen.

Vi har det allerede på listen til vores udviklere og jeg skriver lige tilbage til dig, når jeg ved noget mere
Hejsa,

Vi har altså brug for at sker noget på dette område.

I har lige hævet priserne og hvis det skal kunne retfærdiggøres, må der også komme nogle produktforbedringer, som vi finder nyttige.
En lille opdatering, så det er med, når I kommer til dette.

Eftersom et abonnement bliver periodiseret, så skal regningen jo nok "generes" ved start af perioden, så indtægterne kan blive periodiseret hen over perioden.

Regningen skal så først fremgå til afsendelse ved udgangen af perioden.

Så hvis man f.eks. fakturerer årligt, så skal der jo periodiseres/indtægtsføres hen over året - men regningen skal først fremgå til afsendelse ved udgangen af året.
Hej igen

Vi får rigtig mange gode forslag herinde på Forum og det er dem der kommer flest kunder til gode der bliver prioriteret.

Jeg kan også se at der ikke er kommet stemmer fra andre kunder, så jeg må afvise dit forslag
OK, det virker til at I ikke rigtig har tænkt jer at gøre noget ved abonnements- modulet og hvis man har brug for det skal kikke sig efter et andet system.

Det er jo de mest basale ting, som I ikke laver på det