Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forslag til forbedring af omsætningsstatisk rapport

0

Når jeg trækker en rapport af omsætningsstatistik og vælger Kunder i "Udgangspunkt i”  feltet, og derefter søger på en enkelt vare (altså der står samme varenummer i feltet "Fra vare" og “Til vare") - så kan jeg se hvor meget de enkelte kunder har købt for (i kroner og øre) af netop denne varer. Men jeg kan ikke se hvor mange stk af denne varer de hver især har købt. Det kunne være skønt hvis denne rapport også viste antal stk samtidig med omsætningsbeløbet. 

Og hvis jeg trækker en rapport på denne enkelte vare -  men denne gang med udgangspunkt i varer i stedet for kunder - så kan jeg se hvor mange stk. af dette varenummer er solgt totalt set. Jeg kan ikke se HVEM der har købe disse varer. Selvom jeg sætter flueben i "Fordel efter leveringssted" - så ændrer det ikke rapporten. Jeg har prøvet alt - også forsøgt at vælge fra alle Grupper og alle Kunder. Rapporten fordeler ikke det totale antal på de forskellige kunder.

Så den eneste måde jeg kan finde frem til hvor mange stk hver kunde har købt af netop denne vare, er at gå ind og tække en rapport på hver eneste kunde. Og hvis der er 50 kunder der har købt denne vare, er det jo mange rapporter jeg skal søge for at finde frem til hvor mange stk de hver især har købt. 

Så der mangler en omsætningsstatistik rapport hvor man på kunderne både kan se antal stk af varen og omsætningsbeløbet på een gang som de har købt af en vare.

Er det noget i kunne lave?

i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Mette

Tak for dit indlæg. Jeg kan se at dette indlæg meget ligner et indlæg fra dig om samme sag, så jeg kopierer lige mit svar her

Vi arbejder på at gøre rapporterings modulet i e-conomic mere avanceret generelt i øjeblikket. Desværre kan jeg ikke give en dato på, hvornår det nye rapporteringsmodul bliver implementeret, men bare for at informere dig om, at det er på tegnebrættet

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)