Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapporter med omsætningsstatistik samt kunder fordelt på lande

0
Jeg har brug for at trække en rapport hvor jeg kan se omsætningsstatistik fordelt på kunder i forskellige lande - for eksempel trække en rapport over omsætingen for kunder i Spanien.

Som systemet er nu, kan jeg kun trække en omsætningsstatistik rapport samt en kunde rapportud fra disse 2 muligheder:

Fra Gruppe til Gruppe

Fra Kunde til Kunde

Så medmindre man har lavet grupper for hvert enkelt land i hele verden man sælger til - så kan man ikke trække dette.

Kunne man ikke lave en trejde søgemulighed der hed fra Land til Land?

Vi er jo mange eksport virksomheder der bruger e-conomic og det kunne være godt at kunne trække rapporter på omsætning fordelt på lande. Og det kunne også være fantastik hvis man havde mulighed for at trække en liste over kunder i forskellige lande. Jeg kan for eskempel ikke søge mine kunder i forskellige lande fordi der mangler Fra Land til Land søge mulighed.

Er dette noget i arbejder på?
i Forslag » Andet af (140 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Mette

Tak for dit indlæg. Vi arbejder på at gøre rapporterings modulet i e-conomic mere avanceret generelt i øjeblikket. Desværre kan jeg ikke give en dato på, hvornår det nye rapporteringsmodul bliver implementeret, men bare for at informere dig om, at det er på tegnebrættet

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)