Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvorfor kan jeg ikke trække salget/omsætning på geografi

0
Til udviklerne

Jeg kan godt se at rigtig mange forslag kommer fra regnskabsfolkene, så her er lige et frisk forslag fra salgsafdelingen.

Når nu kunder oprettes med land, by og postnummer. Hvofor så ikke gør det muligt at trække både omsætnigstal (i rapporter) og kundelister på geografi. Dét må da være noget af det nemmeste at sætte op.

I dag er den eneste løsning ifølge jeres support, at anvende "kundegruppe", men den har vi brugt til salgs kanaler / kunde typer.

Så løsningen er at jeg skal trække kundelisten og omsætnings statistikken ud hver for sig og så lave et VOPSLAG i excel, hvor jeg så får HELE dynen med og skal til at sortere.

Det er ualmindeligt bøvlet, når jeg nu bare ville vide, hvor meget jeg solge i Sverige sidste år og jeg ved at alle informationer allerede ligger i systemet.

Jeg tror der er rigtig mange, måske flere end i lige regner med, der kunne få glæde af dette. Foreslå ikke report123, de kan ikke lave rapporter og grafik på data der ikke automatisk stilles til rådighe af e-conomic.

Håber virkelig at se det på "gennemført" listen :-)

Mvh
Mikie_70
lukket
i Forslag » Andet af (200 points)
Hej igen Mikie

Nu har vi snakket lidt med vores udviklere og de vil meget gerne have en tilbagemelding om, hvad vores kunder evt. ellers gerne vil se i omsætningsstatistikken og den grafiske oversigt under salgsfanen, så hvis du eller nogle af jer andre kunder har gode forslag modtages de meget gerne her i denne tråd

Rigtig god weekend
Hej Mikie

Jeg kan nu fortælle, at omsætningsstatistikken/top5 er ved at blive implementeret på mobil som en mere udviklet rapport med mange flere oplysninger.

Rigtig god weekend til dig

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Mikie

Tak for dit indlæg

Vi er i øjeblikket ved at kigge på Rapport modulet generelt i e-conomic, og dette vil muligvis være en af de ting som bliver indkluderet. Vi har møde med vores udviklingsteam idag, hvor jeg vil tage Rapporterings sagen op, så du hører nærmere fra mig, når jeg ved noget mere

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af