Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt kolonne

+1
Hejsa

Er det ikke muligt at få lavet en kolonne til projektnr., sådan at man på oversigten i kassekladden kan se hvilket projekt bilaget bliver ført på?

Mvh. Joan
i Forslag » Andet af (150 points)
Hej Joan

For at løse dette for mig selv, har jeg vænnet mig til at skrive projektnr. i parantes bag hver postering, selvom det virker lidt dobbelt...

/Helle

1 Svar

Hej Joan, 

I forhold til kolonner i kassekladden, så er det altid en spændende diskution omkring, hvad der skal vises og måske endnu mere spændende, hvad der ikke skal vises. 
Der er nemlig rigtig mange forskellige holdninger til, hvad vi skal synliggøre i oversigten. På baggrund af mange tidligere indlæg og snakke frem og tilbage, så er vi et sted lige nu, hvor antallet af kolonnerne ikke vil blive øget. Det er på baggrund af, at vi ikke vil have så mange kolonner, at de andre bliver mindre eller mere presset sammen. Afhængigt af størrelsen på ens skærm, så kan det nemlig godt blive et problem at se det hele. 

Når det er sagt, så er projektnummer en af de mere efterspurgte kolonner, men for at gøre plads til den, så skulle vi fjerne en af de andre. Det vil vi helst ikke ud i, da det helt sikker vil give en masse negativ feedback på den kolonne vi fjerner. Derfor vil vi ikke gå ind og fjerne en kolonne for at gøre plads til projektnummer, selv om jeg sagtens kan se behovet for at have den derinde. 

Løsningen kunne være, at brugerne selv kan vælge, hvilke kolonnerne de ønsker og det ville være den bedste løsning. Det er dog et projekt vi har gemt til fremtiden, men det ville helt sikkert være noget, der er værd at kigge på.

Konklusionen på dit forslag bliver altså, at vi ikke vil tilføje projektnummer, men det skyldes ikke, at det er en dårlig ide, men mere et spørgsmål om design og plads på siden. 

Du skal have tak for dit forslag og en rigtig god dag smiley  


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)