Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indlæsning af leverandørvarenummer

+2
Ærgerligt at der ikke er mulighed for indlæsning af leverandørvarenumre - men at det kun kan foregå manuelt. Det er endda ydermere meget tungt at opdatere leverandørvarenummeret manuelt. Man kunne forestille sig at man kunne opdatere det under varekartotek eller bestilling - men man skal desværre finde det andetsteds for MANUEL opdatering.

Ønsket var derfor mulighed for indlæsning af CSV fil under varekartoteket hvor leverandørvarenummer også var en anvendelig kolonne. Dernæst kunne også man ønske sig at kunne opdatere manuelt på en mere hensigtsmæssig måde end tilfældet er i dag - altså via varekartoteket eller bestilling i stedet for i dag inde under vareleverandører/varenumre/manuel redigering
lukket
i Forslag » Lagerstyring af (270 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Globaltools

Tak for jeres indlæg.

Jeg kan fortælle at der er planer om at kigge på importfuntionen generelt i e-conomic, og hermed også evt. muligheden for at importere vareleverandørnumre.

Jeg lader lige dit indlæg stå i en 14 dages tid, for at se andre kunders kommentarer til det

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Den funktion mangler jeg også virkelig meget, syntes der har været snak om den siden 2014, så det er da vist på tide den kommer på banen.

Mvh

Helle Nielsen

Brørup Elektro ApS
Er det noget der snart kommer på banen, da det stadig er en manglet funktion

VH

Helle
Hej Helle

Vi har sat det på "tegnebordet" i forbindelse med at vi er ved at kigge på et nyt lagermodul

Rigtig god dag til dig