Indlæsning af leverandørvarenummer

+2
Ærgerligt at der ikke er mulighed for indlæsning af leverandørvarenumre - men at det kun kan foregå manuelt. Det er endda ydermere meget tungt at opdatere leverandørvarenummeret manuelt. Man kunne forestille sig at man kunne opdatere det under varekartotek eller bestilling - men man skal desværre finde det andetsteds for MANUEL opdatering.

Ønsket var derfor mulighed for indlæsning af CSV fil under varekartoteket hvor leverandørvarenummer også var en anvendelig kolonne. Dernæst kunne også man ønske sig at kunne opdatere manuelt på en mere hensigtsmæssig måde end tilfældet er i dag - altså via varekartoteket eller bestilling i stedet for i dag inde under vareleverandører/varenumre/manuel redigering
i Forslag » Lagerstyring af (240 points)

1 Svar

Hej Globaltools

Tak for jeres indlæg.

Jeg kan fortælle at der er planer om at kigge på importfuntionen generelt i e-conomic, og hermed også evt. muligheden for at importere vareleverandørnumre.

Jeg lader lige dit indlæg stå i en 14 dages tid, for at se andre kunders kommentarer til det

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Forslag af (29.1k points)
Den funktion mangler jeg også virkelig meget, syntes der har været snak om den siden 2014, så det er da vist på tide den kommer på banen.

Mvh

Helle Nielsen

Brørup Elektro ApS