Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vælg det regnskabsår som man vil arbejde i, hvis der er oprettet nyt år.

0
Giv mulighed når man er logget på for at vælge hvilket regnskabsår man arbejder i.

Således, at ubehandlede bilag automatisk bliver sat til det regnskabsår, så man ikke skal ind og ændre på hvert bilag når de skal vedhæftes til en post.

Ligeledes, når man taster dato i "ny postering", fx 3112, så ved E-conomic at man arbejder i 2018, så datoen bliver automatisk 31-12-2018 i stedet for 31-12-2019, som den gør pt.
i Forslag » Andet af (290 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan godt se, hvad du mener i forhold til de to eksempler her. Bare for en god ordens skyld. Er der andre steder, hvor du også har udfordringer i forhold til, hvilket regnskabsår du arbejder i? Det er meget godt at vide fra start, hvis vi alligevel skal kigge på det.

Når det er sagt, så betyder det ikke jeg lige nu og her vil vurdere, hvorvidt vi arbejder videre med det. Jeg vil meget gerne kunne se, hvor mange andre brugere, der også savner denne mulighed og på baggrund af efterspørgslen vurdere om det er noget vi skal arbejde videre med. Derfor lader jeg dit indlæg ligge herinde i et par uger til at starte med. 

Jeg håber du er frisk på at følge op, eller vender jeg tilbage om et par uger. smiley

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Tak for din tilbagemelding

Jeg har ikke oplevet det andre steder i programmet, men når det er sagt, så giver det selvfølgelig mening, at den opdatering I evt. laver får indflydelse på alle de felter som lige nu er påvirket af det senest oprettede regnskabsår, samt de datofelter der selv gætter på hvilket år man er i (men ikke arbejder på).
Hej igen,

Ja lige præcis. Hvis vi ender med at kigge på, så må jeg løbe det hele gennem og se, hvor det er relevant :)

Dit indlæg har indtil videre ikke fået tilstrækkelig opbakning til vi får nu vil arbejde videre med det, men jeg lader det lige ligge lidt endnu og ser om der skulle komme noget mere feedback.

Du hører fra mig.
Hej Jesper,

blot nysgerrig for hvordan tingene fungerer med det her forum. Nu kunne jeg dårligt selv finde ud af hvor man skulle stemme på et indlæg - er det blot pilen ved siden af et indlæg "klik for at prioritere op"? .... rimelig svært for en bruger at få øje på, i stedet for "STEM HER" eller lignende. Nu arbejder jeg selv i et IT firma, og tænkte den lille pil måtte være eneste udvej - men en 'normal' regnskabsbruger ville have kigget efter en STEM knap.

Personligt bruger jeg ikke forummet andet end til mine egne forslag selvfølgelig, for det er jo ikke just på et forum at arbejdstiden bliver prioriteret. Får man tilsendt andre brugeres forslag hvis man modtager Jeres nyhedsbreve? Jeg er bare nysgerrig om hvor mange der i virkeligheden får øje på de her forslag, eller om det er ved tilfældighed når man lige logger på?

God weekend :)

Hej igen, 

Ja, det er pilen man trykker på. 
Du har helt sikkert en pointe i, at en pil ikke er det mest intuitive, når vi snakker stemmer. I vores 'like-samfund' kunne en form for like, eller stem op funktion helt sikkert give mening. Vi har større projekt kørende med, hvordan vores forum ser sat op og ser ud og der giver det helt sikkert mening at kigge på hele stemmefunktionen. 

I forhold til, hvor mange der ser indlæggene, så er det selvfølgelig ikke alle. Vi sender som sådan ikke forslag ud via nyhedsmail eller ligende, men vi har et sted mellem 10.000 - 15.000 besøgende her på forum om måneden, så der er trods alt en del trafik. Det er selvfølgelig 15.000, der ser hver enkelt indlæg. Vi sender dog forbedringer, som er kommet her fra forum ud på forskellige kanaler, så på den måde vil det skabe opmærksomhed og trafik omkring, hvordan forum fungerer.

Så der kan være en tilfældighed i, hvad der bliver vist, men vi får flere og flere besøgende herinde, hvilket er en kæmpe gevinst for et forum. Det lever af at have en stor mængde af brugere, hvor en del af dem er meget aktive og mange blot ser lidt med fra siddelinjen. 
Jeg ved ikke om det svarer på dit spørgsmål, ellers må du endelig spørge ind. 

I forhold til forslag, så vil jeg afvise det i denne omgang. Selvom det kan være nogle brugere ikke kan finde stemknappen, så vil jeg alligevel holde dit indlæg op i mod andre indlæg vi har fået, hvor flere brugere har stemt dem op. 
Jeg kan egentligt godt se din pointe, men i denne omgang vil kigge mod andre forslag.

Rigtig god weekend smiley