Hej igen,
Ja, det er pilen man trykker på.
Du har helt sikkert en pointe i, at en pil ikke er det mest intuitive, når vi snakker stemmer. I vores 'like-samfund' kunne en form for like, eller stem op funktion helt sikkert give mening. Vi har større projekt kørende med, hvordan vores forum ser sat op og ser ud og der giver det helt sikkert mening at kigge på hele stemmefunktionen.
I forhold til, hvor mange der ser indlæggene, så er det selvfølgelig ikke alle. Vi sender som sådan ikke forslag ud via nyhedsmail eller ligende, men vi har et sted mellem 10.000 - 15.000 besøgende her på forum om måneden, så der er trods alt en del trafik. Det er selvfølgelig 15.000, der ser hver enkelt indlæg. Vi sender dog forbedringer, som er kommet her fra forum ud på forskellige kanaler, så på den måde vil det skabe opmærksomhed og trafik omkring, hvordan forum fungerer.
Så der kan være en tilfældighed i, hvad der bliver vist, men vi får flere og flere besøgende herinde, hvilket er en kæmpe gevinst for et forum. Det lever af at have en stor mængde af brugere, hvor en del af dem er meget aktive og mange blot ser lidt med fra siddelinjen.
Jeg ved ikke om det svarer på dit spørgsmål, ellers må du endelig spørge ind.
I forhold til forslag, så vil jeg afvise det i denne omgang. Selvom det kan være nogle brugere ikke kan finde stemknappen, så vil jeg alligevel holde dit indlæg op i mod andre indlæg vi har fået, hvor flere brugere har stemt dem op.
Jeg kan egentligt godt se din pointe, men i denne omgang vil kigge mod andre forslag.
Rigtig god weekend