forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Test af forbedret expense app til iPhone

Debitorsaldoliste med oplysning om medarbejder

0
Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne få medarbejdere med på debitorsaldolisten.

I forhold til at rykke og kontakte kunderne ville en debitorsaldoliste pr medarbejdere være en hjælp.
Listen skulle i vores tilfælde bruges til at videregive til den ansvarlige sælger, så denne har et overblik over sine kunder.

Samme ønske er naturligvis i forhold til kreditorsaldolisten.
spurgt 12 Feb i Forslag » e-conomic generelt af 1244155 (190 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag.

Som jeg forstår det, så har dine sælgere en gruppe af kunder, som de er ansvarlige for.

Det jeg foreslår er, at du opretter dine medarbejdere som kundegrupper og når du så kører debitorsaldolisten kan du køre den pr. kundegruppe/medarbejder og herefter sende den liste til sælgeren.

Du må endelig komme tilbage, hvis det er mig som har misforstået dit forslag

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 12 Feb Forslag af Susan Jensen (8,130 points)
Hej

Du har helt forstået mit spørgsmål.

Og langt hen af vejen kan jeg bruge kundegrupper, men problemet er at firmaet bruger kundegrupper i forvejen, og at der kan være flere sælgere på en kundegruppe.

Derfor ville det være super skønt hvis man kunne bruge "medarbejderfeltet"
Evt bare at medarbejder kom frem efter kundenr/navn så kan sorteringen foregår i excel
besvaret 13 Feb Forslag af 1244155 (190 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”