Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitorsaldoliste med oplysning om medarbejder

+1
Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne få medarbejdere med på debitorsaldolisten.

I forhold til at rykke og kontakte kunderne ville en debitorsaldoliste pr medarbejdere være en hjælp.
Listen skulle i vores tilfælde bruges til at videregive til den ansvarlige sælger, så denne har et overblik over sine kunder.

 

Samme ønske er naturligvis i forhold til kreditorsaldolisten.
i Forslag » Andet af (200 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag.

Som jeg forstår det, så har dine sælgere en gruppe af kunder, som de er ansvarlige for.

Det jeg foreslår er, at du opretter dine medarbejdere som kundegrupper og når du så kører debitorsaldolisten kan du køre den pr. kundegruppe/medarbejder og herefter sende den liste til sælgeren.

Du må endelig komme tilbage, hvis det er mig som har misforstået dit forslag

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej

Du har helt forstået mit spørgsmål.

Og langt hen af vejen kan jeg bruge kundegrupper, men problemet er at firmaet bruger kundegrupper i forvejen, og at der kan være flere sælgere på en kundegruppe.

Derfor ville det være super skønt hvis man kunne bruge "medarbejderfeltet"
Evt bare at medarbejder kom frem efter kundenr/navn så kan sorteringen foregår i excel
Forslag af (200 points)
Jeg er helt enig i dette indlæg, at det ville være særdeles brugbart, hvis man kunne få medarbejdere med på debitorsaldolisten. Vi bruger også kundegrupper i forvejen, hvor de forskellige salgspersoner er tildelt kunderne på kryds og tværs af brancher og kundegrupper.

Det må være muligt at tilføje "medarbejderfeltet" under rapporten debitorsaldoliste.