Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftet fil til faktura mv.

+16
Hej

Når vi sender ordrebekræftelse mv., vil vi gerne have vores brugsanvisning og salgs- og leveringsbetingelser vedhæftet. Som det er nu, bliver det hele samlet i en lang pdf fil. Når kunden får vores email med  en ordrebekræftelse på 2 sider og ønsker denne udskrevet, vil han ofte uforvarende komme til at udskrive 15-20 sider hvilket er uhensigtsmæssigt. Det kunne være rart, hvis man kunne vedhæfte filer separat - er det noget I arbejder på?
i Forslag » Andet af (280 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Gitte,

Nej, det er ikke noget vi arbejder på. Når det er sagt, så har du skrevet det helt rigtige sted. Vi tager nemlig imod forslag herinde på vores forum. 
Det er meget vigtigt for os, at vi udbygger de mest efterspurgte funktioner og derfor vil jeg lade dit indlæg ligge herinde, så jeg kan se, hvor mange andre, der også savner denne mulighed. Typisk lader jeg indlæg ligge i to uger, så der lige er lidt tid til at samle feedback.

Du hører fra mig igen om to ugers tid. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Gitte,

Dit forslag har nu ligget herinde lidt. Der har været lidt opbakning til forslaget. Derfor vil jeg i denne omgang tage det med videre i den kategori, som hedder overvejes. Det betyder ikke vi vil kigge på det nu og her, men det er kommet med på den liste, hvor vi udvælger forslag fra. Hvis vi skal kigge nærmere på dette i fremtiden, så vil det kræve, der kommer endnu mere efterspørgsel efter denne mulighed. For at belønne opbakningen indtil videre, så kommer forslaget videre i processen og så ser vi løbende på, hvornår efterspørgsel er stor nok til, at dette vil være vores første prioritet. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Gitte, 

Der har været en del opbakning omkring dit forslag. 
Derfor havde vi det med til vores udviklere, hvor vi lige har præsenteret ideen. Det er desværre ikke en så ligetil mulighed.

Der er en længere meget teknisk forklaring af problemet, men i grove træk, så handler det om det hele den logik, der ligger bag vores måde at gemme bilag på.
Det ville være forkert at sige, at det er umuligt at lave. Der er næsten ingen ting, der er umulige. Det er bare en meget tung opgave. Det vil tage ressourcer i så høj grad, at det vil være på bekostning af andre og værdiskabende opgaver. 

Derfor vil vi ikke arbejde hen imod en løsning, hvor dette bliver muligt. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt og jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil, men på baggrund af overstående, så vil vi fokusere mod andre forbedringer.
Du skal dog have tak for dit input. Vi hører meget gerne fra dig en anden gang. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)