Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




markering af udlignede poster

0
Forslag til markering af udlignede poster under leverandør og kunder.

Når man går ind under eksempelvis leverandør og ind under udlignede poster og markerer en postering med flueben i  venstre side - ville det give et overblik, hvis de linier udligningen vedrører bliver markeret med en farve - mens man stadig har alle leverandør-posteringer stående.

Især hvis man har rettelser til en udligning, ville det være rart stadig, at kunne se alle posteringer og de markerede udligninger.

Håber det giver mening :-)

Mvh. Mette
i Forslag » Andet af (190 points)

2 Svar

Hej Mette,

Det giver fin mening. Jeg kan sagtens forstå, hvad du gerne vil her. 
Det er ikke et forslag vi har haft så stor efterspørgsel på, men jeg vil lige lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så jeg kan se, hvor mange andre, der også synes det er en god ide. 

På den baggrund vil jeg vurdere om det er noget vi vil arbejde videre med i fremtiden. 

Du hører fra mig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Mette, 

Dit forslag har nu ligget herinde lidt. Jeg har sammenlignet forslaget her med andre forslag vi har fået og i denne omgang har jeg valgt, at vi kigger i en anden retning. Vi har mange andre forslag vi har hørt en del mere til og derfor vil vi starte med at udvikle på dem. Du er meget velkommen til at hoppe herind og stemme på de forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer. På den måde kan du stadig være med til at påvirke, hvad vi kommer til at kigge på.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)