Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk påmindelse X antal dage inden faktura forfalder

0
Vi kunne godt tænke os at Vores e-conomic sender kunden en "Venlig hilsen" et par dage inden fakturaen forfalder.

 

Så man kunne opsætte den så den automatisk kommer ud til kunderne med den tekst man har valg. og det antal dage før man vil have.

 

FX:

Kære kunde

Der er nu kun 2 dage til Faktura XXXX forfalder.

Dette er blåt en venlig påmindelse om du har en faktura der inden for kort tid.

Vi ønsker dig en dejlig dag.

Med venlig hilsen

Firma.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil automatisere så meget som muligt. I forhold til at implementere det direkte i vores program, vil jeg lige lade dit forslag ligge herinde i et par uger fra den dag du skrev indlægget. På den måde kan jeg se, hvor mange andre brugere, der også savner denne mulighed. Det er meget vigtigt for at se, når vi skal vælge, hvad vi vil udvikle.

Når det er sagt, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du allerede i dag kan få en partner, jeg mener kan løse dette. Hvis du går ind under: https://secure.e-conomic.com/market - og søger efter 'Hokas', så kommer der en partner frem du kan integrere direkte til e-conomic. De har flere mulighed i forhold til rykkere og påmindelser.

Der kan også findes andre partnere, som kan dette, men jeg ved de har nogle funktioner i forhold til automatisk afsendelse.

Som sagt vil jeg lade dit indlæg ligge herinde og vende tilbage for at se, hvor mange brugere, der ønsker dette.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

I forhold til dit forslag, så er der helt sikkert noget værdi i at kunne automatisere så meget som muligt. 
I denne omgang vil vi dog ikke arbejde videre med dit forslag, men holde fast i, at du kan undersøge markedet for eksterne systemer, der kan hjælpe dig. 

Du skal have tak for dit bidrag, selvom det i denne omgang ikke blev dit forslag vi arbejder videre med. 
Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)