Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fra bankafstemning til kassekladde

0
Når man overfører posteringer fra bankafstemning til kassekladde, kommer man via et vindue hvor man kan lave rettelser, tilføje bilagsnumre, udligne faktura etc.

Dette vindue viser altid bankdata i dato-rækkefølge, uanset hvordan data var sorterede, da jeg valgte 'overfør'.

Jeg kunne have stor gavn at at dette 'mellemstadium' på vej til kassekladde, viste data som de stod da jeg valget 'overfør', fx sorterede i beløbenes størrelse. Da vil jeg kunne have en bunke usorterede bilag for den pågældende måned, som jeg super-nemt kunne identificere og nummerer på vej over til kassekladden.

Det ville også være fantastisk hvis man selv kunne vælge bilagsnummer, fx skrive det i den øverste posteringer og vælge 'brug samme' hvorefter dette nummer sprang frem på alle øvrige linjer. Jeg kan nemlig godt have brug for at det skal være et andet nummer, end det næste på kassekladden.

På forhånd tak og mvh.

Gitte Randløv

Håber det kan fikses
i Forslag » Andet af (330 points)

3 Svar

Hej Gitte,

Mht. bilagsnummer skal være det samme, så kan du vælge det i billedet "Overfør posteringer til kassekladde" - I feltet ved siden af "Kassekladde" kan du ved "Bilagsnumre" vælge om du vil bruge fortløbende, tildele manuelt eller bruge samme bilagsnummer.

Mvh
Tina
Forslag af (320 points)

Hej Gitte og tak for dit forslag, 

I forhold til sorteringen, så er det et forslag jeg vil lade ligge herinde i et par uger fra du skrev indlægget. På den måde kan jeg se, hvad andre brugere mener om det og hvor mange der evt. også ønsker denne mulighed.

Når det er sagt, så kan jeg se Tina allerede har været inde med en god hjælp i forhold til bilagsnummer. Det Tina skriver er nemlig helt korrekt. Jeg håber det kan hjælpe dig.

Jeg vender tilbage i forhold til sortering. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Gitte, 

Jeg håber du har fået afprøvet den mulighed Tina gav dig.

I forhold til sortering, så er det ikke noget vi i denne omgang vil arbejde videre med, da vi har en del andre forslag liggende, hvor efterspørgslen har været større fra andre brugere. 
Du skal dog have tak for dit input.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)