Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rapport/statistik over abonnementsaftaler

0

Hejsa 

Det er et ønske her fra at kunne lave rapport/statistik over den årlige omsætning som ligger på abonnementaftaler.

Forestiller mig en liste opdelt i abonnements type, listet med kundenavn, periode, pris. Afslutteligt estimeret 12 måneders omsætning, faktureret eller ej.

Vh Lech

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan se, at det er svært at trække statistikker på sine abonnementer i dag.
Først og fremmest vil jeg sige, at dit forslag får lov til at ligge herinde i et par uger uden jeg tager stilling til det. På den måde kan jeg se, hvor mange andre brugere, der også ønsker denne muligehed og om de skulle have inputs til en evt. rapport.

Når det er sagt, så nævner du her, at der skal skulle inddeles efter abonnementstype, hvilket i bund og grund 'bare' er, hvor meget der er burde være faktureret i perioden, er det rigtigt forstået? Der skal vises beløbene uagtet om alle faktura er sendt. Det er i hvert fald sådan jeg forstår dig.

Ud over det, så vil du gerne kunne afgrænse de her abonnementet til en bestemt periode eller vende visningen om, så den viser en bestemt kundes omsætning fra abonnement. Er det rigtigt forsået?

Jeg håber du er frisk på at følge op, så jeg er sikker på, at jeg har forstået det rigtigt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for din feedback.

Det behøver ikke være så avanceret men blot et værktøj til at trække talene for en valgt periode. Lad os sige at jeg vil danne mig et overblik over næste år. Jeg indtaster perioden for 1/1-20 til 31/12-12 og får så et udtræk som siger:

Abonnements type 1: 50.000
Abonnements type 2: 25.000
Abonnements type 3: 10.000

Total estimeret for perioden: 85.000

Hej og mange tak for at følge op. Det giver fin mening. Jeg lader lige dit forslag ligge herinde i lidt længere tid, så jeg kan se, hvad andre brugere mener.

Du hører fra mig smiley

Hej igen Lech,

Dit forslag har nu ligget herinde lidt. Ideen i at kunne estimere ens salg via abonnement er selvfølgelig godt til at danne sig et overblik over abonnementerne. 

I denne omgang er det dog ikke noget vi vil arbejde videre med. Vores fokus vil derimod være rettet mod mere efterspurgte funktioner. Dit forslag vil derfor ikke være permantent afvist, men det vil ikke være noget vi kommer til at kigge på i den nærmeste fremtid, da vi har andre forslag som lige nu ligger højere på listen.

Du skal dog have tak for dit input. 

Rigtig god dag smiley