Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundegruppe Blokering/Oversigt

0
Det er vigtigt for os, at vi i forbindelse med dannelse af en faktura har mulighed for at vælge den korrekte kunde fra den korrekte kundegruppe. Den er nemt nok at finde en kunde i jeres system - men det er under dannelsen af fakturaen desværre ikke muligt at konstatere, hvilken kundegruppe kunden tilhører. vi tænker, at det må være ret nemt, at lægge den oplysning i over kundeoplysningen (eventuelt i stedet for kundenr., som er tilfældigt og indtil videre aldrig anvendes).

Det kunne også være en mulighed man ved oprettelsen af en bruger, kan begrænse, hvilke kundegrupper netop den pågældende medarbejder har adgang til at se/fakturere.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg tror du har ret i, at det ikke er den største opgave, hvis dette skulle løses. Ikke desto mindre, så er det stadig en opgave og derfor skal den holdes op i mod, hvad vi ellers ville kunne nå i den tid. For at få det bedste indtryk af, hvad der skaber mest værdi for alle jer brugere, så vil jeg lige lade dit indlæg ligge herinde i ca. to uger, så jeg se, hvor mange andre, der også savner denne mulighed smiley

På baggrund af det vil jeg vende tilbage om et par uger og se på, hvad vi gør derfra. 

Rigtig god dag! 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Dit forslag har nu ligget herinde lidt. Tanken var jeg kunne få en bedre vurdering af, hvor mange andre brugere, der også savner denne mulighed. Som jeg ser det, er det ikke en funktion, der er ret efterspurgt. På den baggrund vil jeg afvise, at det er noget vi arbejder videre med i denne omgang. Du skal dog have tak for dit bidrag. 

Jeg håber du får en god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)