Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Avance på ordre

0
Hejsa

Jeg kunne super godt tænke mig at følgende bliver implementeret:

Mulighed for at åbne/se kalkulationen på en gammel ordre/faktura. Mange gange bestiller kunden de samme varer efter et stykke tid - ikke nødvendigvis  samme antal - og så er det en stor fordel, hvis jeg kan komme ind og se avancen på den tidligere ordre - på en let og tilgængelig måde.

Ser frem til at høre fra jer.

Bedste hilsner

Lotte
i Forslag » Andet af (420 points)

2 Svar

Hej Lotte, 

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil se avancen på dine faktura/ordre efter de er sendt afsted. Derfor vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i et par uger, så jeg kan se, hvor mange brugere, der også ønsker denne mulighed. På baggrund af det vil jeg vurdere, hvad vi kommer til at gøre herfra.

Når det er sagt, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du altid kan lave en kopi af dine ordre/faktura via arkivet. På kopien vil du så kunne se avancen. Efterfølgende kan du slette kopien, så der ikke bliver bogført/sendt noget to gange. 
Jeg er med på det ikke er den mest optimale måde at gøre det på, men det vil allerede virke i dag. 

Jeg vender tilbage om et par uger smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Lotte,

Jeg lovede at vende tilbage med et svar til dig, så det gør jeg selvfølgelig. Jeg har kigget lidt i vores planer og som det ser ud lige nu er det ikke noget vi kommer til at arbejde videre med. Vi kommer til at lave en del forbedring på vores kode på lige præcis det her området af programmet. Det betyder i og det store hele ikke så meget for jer brugere i første omgang, men det gør, at vores kode bliver mere effektiv og nemmere at arbejde med. Fordi vi skal ind og lave om i koden her, så vil det komme før en evt. forbedring, da de forbedringer vi laver nu alligevel skal skrives om, når koden forbedres. For at skabe mest værdi for alle brugere vil vi derfor ikke udvikle dette, da det alligevel bliver erstattet i løbet af den kommende periode. Det vil i bund og grund være dobbelt arbejde, hvor vi andre steder kan lave forbedringer, der er mere permantente. 

Du skal dog have tak for dit bidrag. Det kan være en udfordring vi genbesøger i fremtiden smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)