Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik

0

Hej, 

Det kunne være super, hvis det var muligt, når man laver en faktura og laver flere "vores ref." at dele omsætningen på dem der er koblet på, så det ikke kun er den første ref. på fakturaen, der står som "omsætningshaver" . Så ville man kunne lave en statistik på hvor meget, den enkelte omsætter for.  

i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg kan sagtens forstå, at man gerne vil have mulighed for at fordele omsætning ud på medarbejder. Udfordringen med sagen her er, hvordan fordelingen skal laves. Som det er nu kan du sætte to referencer på og fordelingen er i teorien 100% til første og 0% til anden. Hvordan ønsker du at lave fordelingen? 

En måde kunne være 50% til hver. En anden kunne være helt ned på de enkelte varer. Vil du prøve at uddybe, hvordan den fordeling skal kunne laves? 

Jeg kan ikke love dig en løsning, men inden vi kan overveje at udvikle noget, så skal vi lige forstå, hvordan det skal udvikles. wink

Jeg ser frem til at høre fra dig!


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Tak for svar. Mit forslag er, at den deles ud på de ref. Der på opgaven ligeligt. Dvs. er der 2 på opgaven er det 50%/50% og er der 3 man på opgaven 33,3% pr mand. Altså så de 100% altid er delt ud på de personer/mand, der arbejder på opgaven

 

Med Venlig Hilsen

Kristine Kjær

Hej og tak for at følge op. 

Det vil jeg tage med i betragtning. Er det kritisk for jer, at der skal tre referencer på? Lige nu er det nemlig kun muligt med to, så det skal også overvejes, hvis det er noget vi vurdere, at vi skal gå videre med smiley

Hej

Vi har til tider 3 mand på en opgave, men kan nok godt gå med 2 x ref. Dog er det vigtigt for os i forhold til at dele omsætningen ud på de 2 mand til statistik.

Mvh

Kristine
Forslag af (160 points)

Hej igen Kristine,

I forhold til at fordele omsætningen ud på begge referencer, så har vi valgt i denne omgang ikke arbejde videre med det. Man kunne godt lave en løsning, hvor det bliver fordelt 50/50, men ud fra den feedback jeg har fået, så ønsker nogle brugere lige fordeling, andre ønsker slet ikke fordeling, samt nogen ønsker en helt tredje eller fjerde løsning. Derfor ville det svært at lave en løsning, der rammer alle uden at det bliver lidt komplekst. 
Fordi der er så blandende meninger uden den store opbakning til hver af dem, så vil vi i denne omgang ikke gå ind og ændre på den måde referencer og omsætningsstatistikker fungerer på.

Du skal dog have tak for at byde ind og uddybe din forklaring. 
Rigtig god dag smiley