Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning

0
Kære udviklere i E-conomic

Jeg har en udfordring i forhold til når jeg er ude ved nogle kunder der har lagt en faktura ind og herefter bliver den betalt - så er der måske en øre difference på 1 øre. Her ville det være en KÆMPE hjælp, hvis man kunne definere at man gerne vil tillade f. eks op til 1 kr. i øre difference?

Jeg ser frem til at høre fra jer

Mvh Henriette
i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej Henriette, 

Jeg kan godt ideen i, at små differencer bliver klaret automatisk. Jeg har dog lige to spørgsmål i den forbindelse. 

1. Når der opstår en difference, hvad gør du så? Det burde jo meget gerne passe i de fleste tilfælde, så jeg er lidt nysgerig på, hvordan det sker for dig. 

2. Når den skal bogføres automatisk væk, hvordan tænker du så det skal gøres? 

Jeg håber du er frisk på at svare på spørgsmålene, så jeg er helt sikker på, hvordan det hele hænger sammen smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Henriette, 

Vi tog lidt af dialogen på mail. Bare så andre der evt. skulle følge med, så gik forslaget på at kunne håndtere det i bankafstemningen.

Ikke desto mindre, så er det ikke et forslag, hvor der har været den store opbakning og derfor vil vi højere grad arbejde videre med mere efterspurgte funktioner. Det betyder også, at vi i denne omgang ikke vil arbejde videre med dit forslag og jeg derfor sætter det til implementeres ikke. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)