Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overblik / øjebliksbillede

+1
Kære udviklere i E-conomic,

Jeg har en KÆMPE forespørgsel fra flere af mine kunder - specielt fra dem der kommer fra Billy samt Dinero.

Der mangler et overbliksbillede  - så de kan forstå deres regnskab. Mine kunder er ikke økonomer og synes at overblikket er svært at så. Men hvis man kunne lægge resultat ud pr måned samt pr år evt. i den rapport der ligger under salg/kunder/andres muligheder/vis oversigt - ellers meget gerne ude på forsiden - Havde været endnu bedre.

Dette vil give dem et noget større overblik - øjebliksbillede af deres økonomi. Det vil også gøre jeres produkt endnu mere attraktivt fra mindre kunder

Jeg ser frem til at høre tilbage fra jer.

Mvh Henriette
i Forslag » Andet af (150 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Henriette, 

Et overbliksbillede af økonomien i en mindre virksomhed er et lidt bredt udgangspunkt. Vil du ikke prøve at uddybe, hvad de præcis ønsker at se og hvordan det skal vises? 

Jeg ved vi lidt løbende arbejder på forskellige ideer til at vise nøgletal og lignende fra virksomheden. Derfor kunne det være fedt med noget konkret feedback fra jer brugere på det punkt. 
Jeg vil med det samme sige, at du ikke skal forvente det er noget vi har klar lige rundt om hjørnet, men vi har nogle spændende ting på tegnebrættet. Vi har dog ikke lagt os fast på noget og derfor ville det være fedt allerede nu at få dine indspark.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)