Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Differenciering i pakkepris

0
Kære E-conomic

Jeg er konsulent for et par enkeltmandsvirksomheder samt små selskaber.

Jeg har nu en enkeltmandsvirksomhed, som overvejer at skifte regnskabssystem i og med, at han er steget 100% i pris pga transaktionsniveau. Dette er jeg virkelig ked af som administrator, da jeg er glad for jeres system, og vil derfor gerne opfordre til, at der laves endnu en pakke inden man rammer den professionelle pakke.

 

De bedste hilsener

Marlene Thomsen
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Marlene, 

Det er selvfølgelig altid en udfordring at stige i pris. Som jeg læser dit svar er din kunde røget op i en professionelpakke. Lige nu vil vi ikke gå ind og ændre på vores pakkestruktur. Det er måske et lidt kort og hårdt svar, men jeg vil hellere være klar i min udmelding omkring det. 

Jeg tænker dog, at jeg lige vil gøre dig opmærksom på, at der følger en masse ekstra elementer i professionelpakken, som kan skabe merværdi for de penge, der bliver betalt. 

Nu ved jeg ikke, hvad i allerede benytter i dag, men bare for lige at svinge et par ting ud, så får I nu AutoBank, Dimension, Budget, Periodisering og Anlæg og Abonnement gratis med i pakken. 

Afhængigt af jeres behov, så vil de moduler helt sikkert kunne give jer mere for pengene. 
Uden at kende jeres behov, vil jeg helt klart anbefale jer at kigge på AutoBank. Det er et modul, som i min verden er en fordel for alle virksomheder uanset, hvad man arbejder med. De andre kan måske skabe værdi, men det er ikke moduler, som alle brugere vil have værdi af.

Du er meget velkommen til at læse mere her. Du skal i søgefeltet bare skrive et modul ind af gangen og så kan du læse meget mere om dem. 
Du er også velkommen til at spørge ind her, hvis der er det mindste.

Rigtig god dag :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)