forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flere dynamiske felter i mails

0
Hej

Jeg sender en stor del af mine faktura på mail og er rigtig glad for funktionen.

Jeg mangler dog muligheden for at kunne bruge flere dynamiske felter i mailen.

hovedsagelig er det totalbeløbet der ville være rigtigt dejligt at have tilrådighed.

så kunne jeg lave link til betaling af fakturaen på min hjemmeside uden at skulle ændre beløbet hver gang.

endvidere ville jeg gerne kunne vedhæfte kuvertfyld / eller bedre kunne hvilket kuvertfyld der skal vedhæftes og have mulighed for at oploade et par forskelligekuvertfyld / annoncer.
spurgt 26 Okt, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af post@bahn-larsen.dk (1,120 points)

8 Svar

Hej,

Nu skriver du at du gerne generelt vil have flere dynamiske felter tilføjet. Vil du ikke give nogle flere eksempler? Så har vi mere at arbejde ud fra, så vi ved hvilke felter der kunne være interessante at have med.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 5 Nov, 2010 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Jeg ville også gerne have mulighed for at have debitornavn som et dynamisk felt til mails - det ville være rart, at man ikke skal skrive dette manuelt, hver gang man skal sende en faktura ud, og et hej kunde virker lidt upersonligt  Herudover debitoradresse, som jeg for flere kunder manuelt skal skrive i emnelinjen.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

besvaret 22 Nov, 2010 Forslag af SusanneK (15,800 points)



- Det er dog ikke muligt at få adressen på debitoren med, og dette kunne jeg da sagtens se kunne være relevant.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 18 Jan, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Det er så herligt upersonligt at hente [DebitorNavn], så jeg sidder og skriver fornavne ind i hver eneste mail, når jeg sender faktura.
Jeg kunne godt tænke mig et dynamisk felt som [DebitorFornavn], hvor det første navn i [DebitorNavn] indsættes. Det virker godt hos min mail liste manager, Campaign Monitor, - og det vil gøre ting lettere og pænere i e-conomic!
Mvh. Anders.

www.AltOmADHD.dk
besvaret 25 Aug, 2011 Forslag af andersronnau (370 points)
Hej E-conomic.

Først og fremmest skal i have ros for jeres fantastiske system som vi ivrigt bruger hver dag og gør vores liv  meget nemmere.  

Når det er sagt så er der dog en feature jeg har savnet siden 2004, hvor det firma jeg arbejder for startede med at benytte e-conomic:

# Muligheden for at personliggør sine Faktura/rykker emails via en simpel navnflet funktion/kommando.

Nuværende (bliver vi nød til at kalde alle kunder):

<em>Kære kunde, tak for ordren din faktura er vedhæftet</em>

Ønsket slutresultat via navnflet:

<em>Kære Carsten, tak for ordren, din faktura er vedhæftet</em>

[u:rc81qjgw]Kommandoer for navnfletfunktion kunne f.eks. være:[/u:rc81qjgw]

%Firmanavn (firma/debitornavn)
%Fornavn (fornavn)
%Efternavn (efternavn)
%Fuldenavn (fornavn+efternavn)

Jeg tror at der vil være rigtig mange af Jeres kunder der kunne have glæde af denne funktion.

Ser frem til at høre fra Jer.

Mvh.
Martin Schrøder
Partner
Compaya A/S / CPSMS.DK
besvaret 5 Jun, 2012 Forslag af martincompaya (140 points)
Jeg kan kun tilslutte mig ønsket. Funktionen efterlyste jeg allerede for næsten et år siden, men jo flere dere ønsker det jo større er muligheden for det sker (snart).
besvaret 6 Jun, 2012 Forslag af Villy (240 points)
Hej,

Jeg har set samme forslag, har været her tidligere som Villy så korrekt også påpeger. Jeg har prøvet så vidt det er muligt at lave en samlet liste over de felter der kunne være relevante:

[Totalbeløb]
[Total inden moms]
[Total moms]
[DebitorFornavn] //// [Kontaktperson]
%Firmanavn (firma/debitornavn)
%Fornavn (fornavn)
%Efternavn (efternavn)
%Fuldenavn (fornavn+efternavn)


Er i enige i det, eller er der noget vi mangler? Så tager jeg den samlede liste videre med til forslag til udviklerne, igen.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Jun, 2012 Forslag af Steffen E (151,510 points)
Betalingsbetingelser samt sidste rettidige betalingsdato ville også være smart at have med.
besvaret 7 Jun, 2012 Forslag af tuebarfod1 (4,270 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”