Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturanumre på Betalingsoversigt til kunden

0
Jeg har en kunde, som køber en del hos os - flere fakturaer hver måned. Vi har en pbs aftale med denne kunde, så en gang om måneden bliver de automatisk hævet på kundens bankkonto. Problemet for kunden er at på den betalingsoversigt som de får fra nets, kun står alle varelinjer de har fået leveret, men der står ikke hvilke fakturaer betalingen vedrører. Et dynamisk felt i "Ekstra linjer før" skriver kun den sidste fakturanr. Vil det være muligt at få implementeret på betalingsoversigten til kunden, hvilke fakturanumre betalingen vedrører?
i Forslag » Andet af (300 points)

2 Svar

Hej Kiki og tak for dit forslag, 

I forhold til dit forslag, så kan du skrive det manuelt på linje. Jeg er klar over det meget nemmere og mere sikkert, hvis det sker automatisk, men det kan du gøre allerede i dag. 
En anden mulighed kunne være også at sende de pågældende faktura til kunden hver måned uden om PBS og så ikke have betalingsinformationer på selve fakturaen. På den måde sikre du dig, at det stadig kører via PBS, men at kunden samtidigt kan se, hvilke faktura de betaler. 

Når det er sagt, så vil jeg lade dit forslag ligge herinde i et par uger, så jeg kan se, hvor mange andre kunder, der ønsker denne mulighed og på baggrund af det vurdere om det er noget vi vil arbejde videre med. 

Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Kiki, 

Dit forslag har nu ligget herinde lidt. 
Jeg kan i bund og grund sagtens forstå, at du gerne vil have alle fakturanumre med, men omvendt vil jeg også sige, at det ikke er noget vi kommer til at kigge på i denne omgang. 

Grunden til det er, at vi udvælger, hvilke forslag, der nu og her kan skabe mest mulig værdi for flest mulige. 
Jeg er helt med på, at dit forslag giver mening, men vi vil fokusere på nogle af de forslag vi har under 'overvejes' i stedet.
Jeg vil ikke permanent afvise dit forslag, men konstratere, at det ikke bliver i den nærmeste fremtid, at vi kommer til at kigge på dette.

Rigtig god dag og tak for dit indspark! smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)