Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kostpris i valuta

0
Jeg køber et fast sortiment af varer i udlandet og sælger dem i DK og EU. Jeg har brug for at lægge mine priser hos leverandøren ind i e-conomic, så jeg altid kan se dem og så de kommer ind på min varebestilling, når jeg bestiller nye varer. Ellers skal jeg finde prisen og skrive den ind manuelt hver gang, jeg skal bestille varer. Der er kun behov for et enkelt felt på hver vare, og det har ingen indflydelse på bogføring eller andet. Det ville selvfølgelig også være rart med en kontrol af at prisen er ok, når fakturaen fra leverandøren kommer og leverancen bliver registreret i e-conomic.
i Forslag » Lagerstyring af (120 points)

2 Svar

Hvis du "døber" den enkelte leverandør/kreditor med den relevante valuta, får du også kostprisen i den valgte valuta næste gang,du skal bogførte en indkøbsfaktura. Forudsætningen er dog, at du anvender lagersystemet.
Forslag af (26.5k points)

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg forstår godt, hvad du mener i forhold til at have informationen på varen vedrørende købspris. Erik har allerede kommenteret på muligheden og jeg vil høre om du anvender vores lagermodul og bestiller varer via det?

Hvis det udelukkende er en information til dig selv om prisen, så vil det være en løsning vi skal kigge på. Hvis feltet aktivt skal bruges i forbindelse med en arbejdsgang, så vil det være en anden løsning. Derfor må du gerne uddybe om det udelukkende er til at have stående, eller om det skal fungere sammen med lagermodulet. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)