Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oversigt i Varer med flere valutaer

0

Hej,

Kan man "tvinge" oversigten under Varer til altid at vise to valutaer? Jeg har valuta i både EUR og DKK og vil gerne have begge vist, også når man går ind på varen, så man har feltet synligt der. Det gør det nemmere at oprette varen i ét hug.

 

Mvh
Maj-Britt

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Maj-Britt og tak for dit forslag, 

Jeg kan se du allerede har opdaget, at du kan få dette ved at sætte valutaen til EUR. Så forslaget går på, at der fast skal vælges dette billede. Er det rigtigt forstået? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Ja, det er korrekt, så man selv kan vælge, om man fast vil have vist en eller to valutaer, så det sættes op som en del af de indstillinger, man vælger fra starten.

På den måde skal man ikke hver gang vælge en anden valuta for at få vist både den og DKK.

Mvh
Maj-Britt
Mange tak for at følge op.

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde i en uges tid, så jeg kan se, hvor mange brugere, der enige i, at de også ønsker denne mulighed. På den måde sikrer vi os, at vi arbejde mod de forslag, som er mest efterspurgte af jer brugere.

Rigtig god weekend :)

Hej igen Maj-Britt, 

Dit indlæg har nu ligget herinde lidt tid og opbakning fra andre brugere er stor nok til, at det er et af de forslag vi vil arbejde videre med. Derfor vil vi ikke denne omgang ikke arbejde videre med dit forslag. 

Du er meget velkommen til at stemme på de forslag vi har liggende under 'overvejes', hvis de er enig i nogle af dem. På den måde kan du stadig være med til at påvirke udviklingen af vores program i fremtiden. 

Rigtig god dag smiley