forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oversigt i Varer med flere valutaer

0

Hej,

Kan man "tvinge" oversigten under Varer til altid at vise to valutaer? Jeg har valuta i både EUR og DKK og vil gerne have begge vist, også når man går ind på varen, så man har feltet synligt der. Det gør det nemmere at oprette varen i ét hug.

Mvh
Maj-Britt

spurgt 17 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Maxi (120 points)

1 Svar

Hej Maj-Britt og tak for dit forslag, 

Jeg kan se du allerede har opdaget, at du kan få dette ved at sætte valutaen til EUR. Så forslaget går på, at der fast skal vælges dette billede. Er det rigtigt forstået? smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 18 Jan Forslag af Jesper Mieritz (78,750 points)
Hej Jesper,

Ja, det er korrekt, så man selv kan vælge, om man fast vil have vist en eller to valutaer, så det sættes op som en del af de indstillinger, man vælger fra starten.

På den måde skal man ikke hver gang vælge en anden valuta for at få vist både den og DKK.

Mvh
Maj-Britt
Mange tak for at følge op.

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde i en uges tid, så jeg kan se, hvor mange brugere, der enige i, at de også ønsker denne mulighed. På den måde sikrer vi os, at vi arbejde mod de forslag, som er mest efterspurgte af jer brugere.

Rigtig god weekend :)

Hej igen Maj-Britt, 

Dit indlæg har nu ligget herinde lidt tid og opbakning fra andre brugere er stor nok til, at det er et af de forslag vi vil arbejde videre med. Derfor vil vi ikke denne omgang ikke arbejde videre med dit forslag. 

Du er meget velkommen til at stemme på de forslag vi har liggende under 'overvejes', hvis de er enig i nogle af dem. På den måde kan du stadig være med til at påvirke udviklingen af vores program i fremtiden. 

Rigtig god dag smiley

i gang× 7
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”