Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overfør til bestilling / Søg i bestillinger

0
Hej

Når man anvender lagerstyring i e-conomic er der to ting der er lidt besværligt for et par af vores kunder.

Når man ønsker at overføre varer fra en ordre til en bestilling i lagermodulet. Så fremkommer der en boks hvor man skal vælge vareleverandøren. Dette er dog en lidt uhensigtsmæssig liste der skal vælges fra. Det ser ud til at det er den "gamle" liste type med dropdown. Det betyder blandt andet at man ikke kan søge på vareleverandøren, og de kommer ovenikøbet i nummer orden og ikke alfabetisk.
Kunne dette måske laves om til en liste som de er alle andre steder i systemet. Fx som den der er når man skal påføre kunde på en faktura, eller hvis man opretter en vareleverandørfaktura direkte.

Dertil er der en lille uhensigtsmæssighed i listen af bestillinger.
I søgefeltet øverst, står der søg på nummer og navn. Men søger man et bestillingsnummer man ved er i listen, så finder den ingenting. Jeg har vist kunderne muligheden for Gå til. Men det er lidt uhensigtsmæssigt at den ikke kan søge på nr.

Håber I vil tage et kig på det.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
i Forslag » Lagerstyring af (2.3k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Alexander, 

I forhold til dit første forslag, så er jeg helt enig. Den boks er et levn fra fortiden og det er noget vi er opmærksomme. Vi har også fået lignende forspørgelser her. Som det er lige nu, så har vi ikke planlagt noget, men det er et de mere efterspurgte forslag, som har på listen. 

I forhold til bestillinger og søgnign, så har du en pointe i, at det ikke fungerer på den måde andre steder. Jeg vil dog anse den del for at mindre sandsynlig i øjeblikket, men jeg prøver lige at høre vores folk herinde, hvad tanken har været med søgningen. 

Mange tak for dig feedback og rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)