Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Minimumslager / minimumsordre

+1
Hejsa,

Jeg kunne virkelig godt bruge at man kunne trække data ud på de varer som ligger under minimumslager. Eventuelt kunne der komme en advarsel på de varer som er solgt til under minimums beholdning.

Herved vil man lettere kunne få et overblik over hvornår der skal bestilles varer igen og hvad der skal bestilles. Jeg har p.t. 153 poster på min lagerliste, og det tager lang tid at gennemgå lagerlister og planlægge bestillinger - jeg kan lige se når jeg når 1000+ varer..

Som det er nu har feltet ingen anden funktion end at man kan se hvad man mener er minimumsbeholdning.
i Forslag » Andet af (620 points)

4 Svar

Hej

Jeg ville overveje et andet lagersystem, integreret med e-conomic. Såsom Rackbeat.

Vi har før forsøgt at skubbe på for at få forbedret e-conomic lager - men det virker ikke til på nogen måder at være et område e-conomic ønsker at prioriterer.

Jeg skal gerne hjælpe med anden løsning hvis det er relevant.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz  |  VALJU ApS  |   +45 3360 1261
Forslag af (2.3k points)
Hej Stekie

Tak for dit indlæg.

Jeg kan udenmærket se ideen med, at en slags advarsel popper op, hvis man overstiger minimumslager når man fakturerer.

Jeg vil lige lade dit indlæg stå i 14 dage, for at høre andre kunders kommentarer

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Stekie

Jeg vil tage dette med til vores udviklere, for at høre om muligheden. Jeg vender tilbage til dig, så snart jeg ved noget nyt

 

God weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Stekie

Vi har nu fået udviklet at et advarsels symbol dukker op hvis du opretter en faktura der er højere end dit minimumslager :-)

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)