Superkladde - bilag indsendt via mobil app

0
Jeg kan ikke længere hente bilag indsendt via mobil app ind i dokumentlisten i superkladden.

Er det en fejl i systemet - eller et spørgsmål om opsætning der skal ændres? Måske ændringer i forbindelse med jeres opdateringer kort før jul...?
i Forslag » Andet af (120 points)
Jeg bruger en Samsung S8+

1 Svar

Hej Jette.

 

Mange tak fordi du skriver ind. Jeg kan godt se jeg har et problem specifikt når jeg bruger min Samsung telefon frem for en Iphone.

 

Jeg skal bare lige hurtigt høre, dig, hvilken telefon anvender du til at sende dokumenter ind i din superkladde?

Lad mig høre fra dig så jeg kan bekræfte at du oplever det samme problem.

Hav en god dag!

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (13.8k points)

Jeg bruger en Samsung S8+

Hej Jette.

Tak for dit svar. Jeg har nu undersøgt sagen omkring hvorfor dine bilag ikke går ind i superkladden.

Som det ser ud lige nu, så er det grundet at vi anvender et nyt indscannings system som køre over vores API frem for det gamle Zengrid vi brugte før.

Hvad betyder det så? Man kan sige at da vi havde Zengrid, så sendte systemet når du tog et billede, dit bilag ind til Zengrid, som så sendte en mail ind til e-conomic med dit bilag. Dette kunne superkladden aflæse.

Nu hvor vores indscanning køre mere effektivt gennem vores API, opstår der dog et problem i at vores Smart-inbox ikke kan integreres med vores API. Det betyder at vi ikke længere kan sende bilag ind til superkladden.

Derfor vil appen faktisk ikke virke nu og fremadrettet. Jeg ved godt det er en kedeligt information jeg videregiver. Derfor tænker jeg at det giver mening at vi ser hvor mange der bruger denne funktion. Jeg vil derfor flytte dette indlæg ind i forslag med henblik på at se om det er noget vi skal tage et kig på, og lave igen.

For at du fortsat kan få bilag ind i e-conomic, vil jeg anbefale at du sender dine bilag ind på din unikke mail du kan finde under "Regnskab -> Indscanning -> Indscannet" så kan du her gribe din indscannings mail, og importere dem herfra. (Som et work-around på nuværende tidspunkt).

Jeg undskyder besværet og håber det giver mening.